تجهیز ۲۰ درصدی نفتکش‌های شرکت نفت منطقه میاندوآب به سامانه سپهتن

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب از تجهیز۲۰درصدی نفتکش‌های منطقه میاندوآب به سامانه پایش هوشمند تردد ناوگان خبر داد.

داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: در راستای تسهیل در روند سوخت رسانی مطلوب و همچنین نظارت و کنترل بهینه‌تر بر فعالیت نفتکش‌ها با هدف پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت وجلوگیری از انحراف در ارسال به مبادی ۲۰درصد از نفتکش‌های طرف قرار داد پیمانکاران حمل فرآورده‌های نفتی با این منطقه به سامانه سپهتن تجهیز شدند.
 
فعال پور افزود: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندواب با همکاری اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای وپلیس راه اقدام به نصب سامانه نرم افزار سپهتن بر نفتکش‌های طرف قرارداد حامل فرآورده‌های نفتی در حوزه تحت پوشش این منطقه نموده است.

او  با اشاره به مزایای نصب سامانه نرم افزار سپهتن گفت:با نصب این سامانه بر روی ناوگان، اطلاعات مسیر سفر، تخلفات سرعت، میزان کارکرد رانندگان به صورت آنلاین و بدون نیاز به توقف در پلیس راه، برای واحد کنترل کننده قابل دسترسی می‌باشد.
 
فعال پور در ادامه اقدام جدی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب با همکاری سازمان‌های متولی (راهداری وپلیس راه) برای ساماندهی فعالیت نفتکش‌ها با هدف جلوگیری از جابجایی غیرمجاز فرآورده‌های یارانه‌ای را گامی مثبت در جهت ارتقاء توزیع مطلوب فرآورده‌های نفتی دانستند واز همکاری آن‌ها تقدیر کرد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب نصب برچسب‌های من چگونه رانندگی میکنم وشماره تلفن‌های پیامگیر و سامانه تلفن گویای منطقه میاندوآب را از دیگر اقدامات صورت گرفته به منظور ایمنی رانندگی در جاده‌ها به مبادی مصرف در هشت شهر جنوب استان آذربایجان غربی بیان داشت.

فعال پور تاکید کرد: با توجه به اقدامات انجام شده و دستورالعمل‌های صادره هرگونه حمل فرآورده‌های نفتی خارج از عرضه شبکه وقاچاق سوخت محسوب شده و با آن برخورد می‌شود.
 
انتهای پیام/م
 

تجهیز نفتکش‌های شرکت نفت منطقه میاندوآب

برچسب ها: نفت ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.