وظیفه سیستم مالیاتی در تامین هزینه‌های کشور سنگین است

مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی گفت: وظیفه سیستم مالیاتی در تامین هزینه‌های کشور سنگین است.

وظیفه سیستم مالیاتی در تامین هزینه‌های کشور سنگین استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حسن کوماسی مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی در جلسه با کارکنان مالیاتی مرکز ارومیه که با هدف بررسی عملکرد و برنامه ریزی جهت تامین و تحقق درآمد‌های مالیاتی در ۶ ماهه دوم سال ۹۸ برگزارشد، بر هم افزایی و کار تیمی برای تحقق اهداف پیش بینی شده تاکید کرد.
 
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با بیان اینکه در ۶ ماهه نخست امسال، رشد ۳۸ درصدی وصولی مالیات در استان آذربایجان غربی را شاهد بودیم افزود: در این مدت توانسته ایم ۸۴ درصد از درآمد‌های پیش بینی شده در استان را محقق کنیم.
 
 مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با اشاره به مانع تراشی‌های موجود بر سر راه فروش نفت در سطح بین الملل و وظیفه سنگین سازمان مالیاتی برای جبران کسری بودجه گفت: سازمان مالیاتی در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارد.
 
مدیرکل دستگاه مالیاتی استان آذربایجان غربی در ادامه، رویکرد موجود برای وصول معوقات کارت‌های بازرگانی را مثبت ارزیابی کرد و افزود: عزم جزم سران قوا برای مبارزه با فرار مالیاتی و تعامل و همراهی مجموعه دستگاه‌های ذیربط، موجب شده که رویه و رویکرد نسبت به وصول معوقات کارت‌های بازرگانی اجاره‌ای که قبلا لاوصول تلقی می‌شد، تغییر مثبت پیدا بکند.
 
مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی افزود: میزان معوقات مربوط به کارت‌های بازرگانی در استان ۲۰۰۰ میلیارد تومان البته بدون احتساب جرایم است.
 
او همچنین به مهلت تعیین شده برای بخشودگی ۱۰۰ درصدی جرایم قابل بخشش مالیاتی تا پایان مهر ماه ۱۳۹۸ اشاره کرد و افزود: باید از تمام ابزار‌های اطلاع رسانی و تبلیغی برای این موضوع بهره گرفت.
 
انتهای پیام/م
 

دیدار مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان غربی با کارکنان شرکت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.