ثبت ۲ اختراع از آذربایجان غربی در آمریکا

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی از ثبت ۲ اختراع از آذربایجان غربی در آمریکا خبر داد.

ثبت ۲ اختراع توسط جوانان آذربایجان غربی در آمریکابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،علی محمد نیک بخت سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی در جمع خبرنگاران گفت: ما با تمام دانشگاه های استان ارتباط داریم، روسای دانشگاه ارومیه و علوم پزشکی استان از اعضای هیئت امنای پارک علم و فناوری هستند و در حال رایزنی برای ایجاد مرکز رشد در شهرهای پرجمعیت استان هستیم.

او گفت: پارک علم و فناوری در سیاست های اجرایی و مالی شرکت ها هیچ دخالتی ندارد و رسالت آن صرفا رسالتی حمایتی به منظور حمایت و ارائه تسهیلات به این شرکت هاست. شرکت های مستقر در پارک تماما از مالیات معاف هستند.

نیک بخت بیان کرد: پارک علم و فناوری در کنار فراهم آوردن مجوز ها، معافیت ها و مشاوره های حقوقی رایگان برای شرکت ها و مراکز رشد، تسهیلات بانکی و حمایت مالی نیز ارائه می‌دهیم.

سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی گفت: ماعصای تحریم هستیم و شفاف در ساختمان شیشه ای پارک فعالیت های مان را انجام می‌دهیم.

او گفت:دو اختراع از آذربایجان غربی در آمریکا ثبت شد که این دو اختراع در زمینه الکترونیک و مهندسی پزشکی هستند و مالکیت فکری آنها مختص مخترعان آذربایجان غربی است.

نیکبخت افزود:در حال حاضر ۲۴ شرکت دانش بنیان در آذرباینجان غربی فعالیت میکنند که از تعداد ۱۲ شرکت در پارک علم و فن آوری استان در ارومیه مستقر هستند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری سرپرست پارک علم و فناوری آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.