پذیرایی روزانه از ۳۰۰۰ زائر اربعین حسینی در موکب کارکنان نفت ارومیه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه از برپایی موکب خادمین امیرالمومنین (ع) توسط کارکنان نفت ارومیه در ورودی کربلای معلی (عمود ۱۱۸۸) برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

پذیرایی روزانه از ۳۰۰۰ زائر اربعین حسینی در موکب کارکنان نفت ارومیهاحمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: موکب خادمین امیرالمومنین (ع) در ورودی کربلای معلی (عمود۱۱۸۸) به منظور خدمت‌رسانی و پذیرایی از زائران اربعین حسینی از نوزدهم تا ۳۰ مهرماه برپا می‌شود.
 
او با بیان اینکه کلیه هزینه‌های این کاروان تدارکاتی از محل کمک‌های نقدی و غیرنقدی کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی و سایر ذینفعان تامین شده است، تصریح کرد: در موکب کارکنان نفت ارومیه، ۴۰ خادم افتخاری اعم از خیاط، آشپز، برقکار، بهورز، بهداشتیار و .. آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی هستند
 
مدیر منطقه ارومیه افزود: برابر برنامه ریزی صورت گرفته قرار هست روزانه برای یک هزار نفر صبحانه، یک هزار نفر نهار، یکهزار نفر شام، ۵ هزار نفر دسر میوه تهیه شود و بصورت شبانه روزی با چای و شربت از زائرین پذیرایی گردد.
 
او تصریح کرد: در موکب منتسب به کارکنان نفت ارومیه امکان اسکان برای ۵۰۰ نفر وجود دارد.
 
این مقام مسئول ادامه داد: سوخت لازم برای کاروان‌های زیارتی داخل استان و همچنین اتوبوس‌های خارجی اعزامی از کشور‌های همسایه تامین شده و لیست جایگاه‌های منتخب بصورت مکتوب به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به عنوان دبیرخانه کمیته حمل و نقل و سوخت ستاد اربعین استان و همچنین به فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها ارسال شده است.
 
انتهای پیام/م
 
 

روزانه از ۳۰۰۰ زائر اربعین حسینی در موکب کارکنان نفت ارومیه پذیرایی می کنند 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.