شهربازی مدرن ارومیه به بهره برداری رسید

با حضور مسئولان استانی شهربازی مدرن ارومیه به بهره برداری رسید.

شهربازی مدرن ارومیه به بهره برداری رسیدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حسین بخشایشی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه در آیین بهره برداری از شهربازی چی چست ارومیه گفت: این شهربازی یکی از زیباتری، اصولی ترین و استاندارد ترین شهربازی های شمال غرب کشور  است.

او گفت: چی چست تنها با شهربازی تعریف نشده است بلکه با اجرای زیر ساخت های اساسی و همچنین اجرای پروژه های عمرانی، بزرگترین مجموعه تفریحی و گردشگری را جهت جذب گردشگر در خود جای داده است.

بخشایشی با بیان اینکه زیر ساخت ها و بستر های لازم برای جذب سرمایه گذار در مجموعه چی چست مهیا است، ادامه داد: از کسانی که علاقه به ارومیه و توسعه آن دارند برای سرمایه گذاری در بخش های لجن درمانی، نمک درمانی، اب درمانی و امکانات تفریحی دیگر این مجموعه تفریحی دعوت می کنیم تا در سایه ان شاهد توسعه صنعت گردشگری در ارومیه باشیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به این که شاید شهرباری چی چست جوابگوی خواسته شهروندان ارومیه با جمیعت ۸۰۰ هزار نفر نباشد گفت: در تلاشیم در برنامه‌های آتی چند شهربازی‌ در نقاط مختلف شهر، به ویژه شهربازی در کوه سیر را نیز راه اندازی کنیم.

محمد حضرت پور شهردار ارومیه در حاشیه آیین بهره برداری از دهکده چی چست ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، اظهار کرد: برای اجرای شهربازی چی چست که ده درصد از این مجموعه را شامل است ۱۰ میلیارد تومان و برای اجرای سایر قسمت‌ها از جمله واحد‌های اقامتی و اجرای زیر ساخت ها  ۳۰ میلیارد نومان اعتبار هزینه شده است.

 

انتهای پیام/م

بهره برداری از دهکده چی چست و شهربازی مدرن ارومیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.