افزایش جایگاه‌های سوخت آذریایجان غربی به ۱۳۰ باب

با بهره برداری از یک باب جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در ارومیه شمارجایگاه‌های سوخت مرکز و شهر‌های شمال استان آذربایجان غربی به ۱۳۰ باب افزایش یافت.

 رحمت حاجی زاده رییس شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه ارومیه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، افزود: جایگاه جدید  فلامینگو در کیلومتر ۲۰ جاده ارومیه تبریز قرار گرفته و به جهت موقعیت خاص جغرافیایی آن که در مسیر پر تردد مسافران قرار دارد از اهمیت خاصی برخوردار است.
 
او افزود: جایگاه جدید فلامینگو در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال احداث گردیده و جمعا دارای ۴ نازل سوختگیری می‌باشد.
 
او تصریح کرد: این جایگاه دارای یک سکوی بنزین و یک سکوی نفت و گاز که در هر سکو یک تلمبه قرار گرفته و امکان عرضه دو نوع فرآورده بنزین و نفت و گاز یورو ۵ و سوختگیری همزمان ۴ خودرو در جایگاه فراهم شده است.
 
این مقام مسئول در ادامه ضمن قدردانی از سرمایه گذار بخش خصوصی در احداث و راه اندازی این جایگاه و امکان اشتغال زایی آن بالغ بر ۷ نفر در فاز اول به تجهیزات بسیار مطلوب آن اعم از سیستم پرداخت الکترونیکی وجه سوخت، کیف پول کارت سوخت، و امکانات رفاهی آن اعم از نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی زنانه و مردانه و فروشگاه جایگاه اشاره کرد.
 
رئیس شرکت نفت ناحیه ارومیه یادآور شد: در فاز دوم این مجتمع خدماتی و رفاهی جایگاه CNG، پیست ماشین‌های مسابقه ای، پیست اسب سواری، دریاچه مصنوعی آب شور، سفره خانه سنتی و آمفی تئاتر در حال طراحی و ساخت است و قرار هست در سال آینده به مرحله بهره برداری برسد.
 
انتهای پیام/ ن م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.