مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:

بیشترین درآمد زایی دولت از محل تعدیل نرخ سوخت، از مرز بازرگان انجام می‌شود

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: بیشترین درآمد زایی دولت از محل اخذ تعدیل نرخ سوخت در بخش حمل و نقل از مرز بازرگان است.

بیشترین درآمد زایی دولت از محل تعدیل نرخ سوخت، از مرز بازرگان انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، احمد مجرد مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه در مراسم معارفه سرپرست شرکت نفت ناحیه بازرگان در محل فرمانداری بازرگان ترتیب یافت ضمن اشاره به اهمیت مرز بازرگان در مقایسه با سایر مرز‌های زمینی استان گفت: بیشترین درآمد دولت از محل اخذ تعدیل نرخ سوخت در بخش حمل و نقل از مرز بازرگان است و به این جهت بازرگان نقش مهمی در تحقق درآمدزایی ایفا می‌کند.

او  افزود: پایش و کنترل سوخت به استناد دستورالعمل مبارزه با قاچاق کالا و ارز در محل‌های تعیین شده با به کارگیری روش‌ها و فناوری‌های نوین و سیستم‌های نرم افزاری مبتنی بر وب توسط کارکنان این شرکت انجام می‌شود و پیشنهاد کرد به منظور جلوگیری از قاچاق سوخت توسط کامیون‌های خروجی از مرزها، کنترل مشترکی با حضور شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، گمرک و مرزبانی در نزدیکترین نقطه صفر مرزی صورت پذیرد.

او با اشاره به کاهش مدت زمان کنترل و فروش فرآورده نفت گاز به کامیون‌های ترانزیتی با استفاده از سامانه فروش مرزی بیان کرد: اجرای الکترونیکی پایش و کنترل موجودی باک کامیون‌ها در راستای روان‌سازی امر صادارات و ارائه خدمات مطلوب به رانندگان ترانزیتی انجام می‌گیرد.

فرماندار شهرستان ماکو نیز ضمن تقدیر از اقدامات مطلوب سوخت رسانی در شهرستان ماکو به اهمیت سلامت اداری در ناحیه بازرگان تاکید کرد و به سرپرست جدید ناحیه بازرگان آرزوی موفقیت نمود و از اقدامات رئیس پیشین ناحیه بازرگان در طول خدمت تقدیر کرد.

عباسی تصریح کرد: کنترل الکترونیکی سوخت کامیون‌های عبوری در مرز بازرگان یکی از راهکار‌های مهم پیشگیری از قاچاق سوخت است.
 
در این مراسم مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه «هادی رنجبری» را به عنوان سرپرست ناحیه بازرگان معرفی کرد و ازمسعود نوری که به افتخار بازنشستگی نائل گشته قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم معارفه سرپرست شرکت نفت ناحیه بازرگان

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.