مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی؛

۲۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده قطور خوی آواربرداری شده است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی گفت: ۲۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده قطور خوی آواربرداری شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،امیرعباس جعفری مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان غربی اظهار داشت: خوشبختانه تا امروز نزدیک به ۲۰۰ واحد در مناطق زلزله‌زده قطور خوی آواربرداری شده و از امروز سرعت خوبی به خود گرفته است.

جعفری تصریح کرد: همچنین ماشین‌آلاتی از دستگاه‌های خدمات‌رسان، سپاه شهدا و شهرداری‌های آذربایجان‌غربی به منطقه اعزام شده و تعدادی نیز در حال اعزام هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان‌غربی بیان کرد: علاوه بر آن، تعدادی ماشین آلات سنگین از استان‌های معین فردا در منطقه مستقر می‌شوند و تعدادی سرویس بهداشتی و حمام و دستشویی از طریق ستاد امام (ره) به روستا‌ها ارسال شد و تعدادی آغول برای اسکان اضطراری ۵ هزار و ۵۲۷ راس دام با همکاری جهاد کشاورزی و ستاد فرمان اجرایی امام (ره) احداث شده است.

او افزود: همچنین به دستور استاندار آذربایجان‌غربی، با مدیر شرکت نفت استان هماهنگی صورت گرفته که به هر خانوار روستایی علاوه بر سهمیه قبلی، یک بشکه نفت تحویل دهند و نیز بسته‌هایی در حال تهیه است تا در روز‌های آینده به صورت عیدانه در اختیار خانوار‌های آسیب دیده قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/ ن م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.