آمادگی جایگاه‌های سوخت جنوب آذربایجان غربی برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی

جایگاه‌های عرضه سوخت تحت پوشش شرکت نفت منطقه میاندوآب واقع در مسیر تردد زائرین اربعین حسینی آماده عرضه سوخت و ارائه خدمات به زوار کربلای معلی می‌باشند.

داود فعال پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه میاندوآب در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت: با توجه به قرار گرفتن منطقه جغرافیایی میاندوآب در محور مواصلاتی شمالغرب کشور و همچنین مسیر تردد تعداد کثیری از زائران کربلای معلی و نجف اشرف، برنامه ریزی‌های لازم جهت تامین و توزیع مطلوب سوخت مورد نیاز جایگاه‌ها برای خودرو کاروان‌های (اتوبوس و سواری) جهت پیاده روی عظیم اربعین حسینی انجام شده است.

او در ادامه افزود:با هماهنگی و تعامل‌های لازم صورت گرفته با صاحبان مجاری عرضه و روسای نواحی هشتگانه تابعه منطقه میاندوآب و همچنین ستاد اقامه نماز استان آذربایجان غربی و نهاد‌های ذیربط امکانات خدماتی، رفاهی و تجهیزات لازم برای زائران اربعین حسینی و سایر مسافران در نماز خانه‌های بین راهی و مجاری عرضه سوخت فراهم شده است.

مدیر شرکت نفت منطقه میاندوآب بیان داشت:طرح بازدید از مجاری‌های عرضه سوخت توسط گروه‌های مختلف در حال اجرا است و گروه اعزامی شرکت با بازدید‌های منظم تجهیزات و وضعیت عمومی مجاری عرضه در صورت وجود هر نوع نقص احتمالی نسبت به رفع نواقصات اقدام خواهند نمود.

او در پایان با بیان این مطلب که خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی وظیفه و مایه افتخار وعزت ملت می‌باشد، اشاره کرد: امید است با تعامل و همکاری کارکنان منطقه و صاحبان مجاری عرضه سوخت شاهد ارائه خدمات مطلوب در سطح جایگاه‌های این منطقه به بهترین شکل ممکن برای زوار اربعین حسینی باشیم.
 
انتهای پیام/م

 

آماده باش جایگاه‌های عرضه سوخت در جنوب استان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.