کاهش ۳.۵ درصدی مصرف برق در خوزستان با اجرای برنامه فرهنگ سازی مدیریت مصرف

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از اجرای برنامه فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق استان خبر داد.

محمود دشت بزرگ، مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به دمای بالا استان در ماه‌های گرم سال نسبت به سایر استان‌ها گفت: اجرای برنامه مدیریت مصرف برق در سال ۹۷ سبب کاهش ۳/۵ درصدی مصرف برق در استان شد، این در حالی است که در سال‌های گذشته مصرف برق در ماه‌های گرم، ۵ درصد افزایش داشته است.

وی به کسب رتبه اول مدیریت مصرف بهینه برق توسط استان خوزستان اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز برنامه فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق در چند فاز انجام خواهد شد.

دشت بزرگ درخصوص جزییات فرهنگ سازی مدیریت مصرف برق اظهار داشت: در فاز یک از طریق رسانه‌های عمومی، مطبوعات و رسانه‌های خبری، در فاز دوم کاهش ساعت اداری اجرا شد و در فاز سوم پخش کلیپ در برنامه‌های تلوزیونی و نیز از طریق فضای مجازی از هفته آینده اجرایی می‌گردد.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان با بیان اینکه مصارف خانگی برق ۵۰ درصد مصرف را در استان به خود اختصاص داده، از شهروندان خواست در ساعات پیک مصرف که از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و از ساعت ۱۹ تا ساعت ۲۴ بامداد است از لوازم پرمصرف مانند؛ جارو برقی، اتو، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی و ... استفاده نکنند.

انتهای پیام/گ

کاهش مصرف برق در خوزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.