بازگشت واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ نیروگاه رامین به شبکه سراسری برق کشور

معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز گفت: واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ نیروگاه رامین مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، واحد ۳۰۵ مگاواتی شماره ۵ نیروگاه رامین اهواز که به بدلیل نشتی واتروال بویلر از مدار خارج شده بود با همت و تلاش پرسنل این نیروگاه و پس از رفع چالش‌های فنی مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

امین تاجدانی، معاونت تولید نیروگاه رامین اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در تشریح این خبر گفت: رفع محدودیت‌ها و مشکلات فنی مهم‌ترین رویکرد ما به منظور تولید پایدار انرژی برق بویژه در پیک مصرف برق و فصل تابستان است و به همین منظور تمام تلاش و امکانات و پتانسیل خود را به منظور تولید این انرژی حیاتی و خدمت رسانی به مردم بکار می‌گیریم.

وی بیان کرد: واحد ۳۱۵ مگاواتی شماره ۵ نیروگاه بدلیل نشتی واتروال بویلر از مدار خارج شده بود با همت و تلاش پرسنل این نیروگاه و پس از رفع چالش‌های فنی مجددا به شبکه سراسری برق کشور متصل شد.

تاجدانی رفع نشتی از رهیت و فلاش تانک بویلر، بازدید و تمیز کاری کندانسور و اسید شویی کولر توربین را مهم‌ترین اقدامات انجام شده دراین عملیات عنوان نمود.

گفتنی است؛ نیروگاه رامین اهواز با ۶ واحد تولیدی و با مجموع ظرفیت ۱۸۵۰ مگاوات ساعت بزرگترین نیروگاه بخاری کشور است و نقش مهمی در پایداری شبکه سراسری برق و خدمت رسانی به مردم ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

افزایش تولید برق در نیروگاه رامین اهواز

برچسب ها: وزارت نیرو ، تولید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.