برگزاری جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری در هریس

جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری در ایام پایانی سال به منظور تامین رفاه و امنیت گردشگران و مسافرین در ایام تعطیلات نوروز به ریاست نعمتی فرماندار شهرستان هریس برگزار گردید.

فرماندار هریس در جلسه مشترک ستاد خدمات سفر و کارگروه میراث فرهنگی و گردشگری به منظور تامین رفاه و امنیت گردشگران و مسافرین در ایام تعطیلات نوروز بر ایجاد تحرک در زمینه بهره برداری از ظرفیت‌های گردشگری، فرهنگی وجاذبه‌های طبیعی و تاریخی شهرستان هریس تاکید کرد. 

 نعمتی بر تعیین خط مشی عملی به منظور استفاده بهینه از فرصت زمانی پیش رو در تعطیلات پایانی سال و ایام نوروز برای معرفی ظرفیت‌های بی بدلیل گردشگری شهرستان هریس، خواستار دقت نظر و تلاش همه مجموعه ستاد خدمات سفر شهرستان برای باز تعریف موقعیت ممتاز منطقه برای جذب گردشگران و افزایش حجم گردش مالی ناشی از صنعت گردشگری شد.

وی همچنین خواستار برگزاری منظم جلسات کمیته‌های دهگانه زیر مجموعه ستاد سفر شهرستان شده و بر ضرورت برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی و بویژه فرش دستبافت و محصولات محلی از قبیل فرآورده‌های لبنی و غذایی تاکید کرد. 

درادامه وی با اشاره به همزمانی تعطیلات نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان تامین کالا‌های اساسی شهروندان و برپایی نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا‌های اساسی را از اهم وظایف مورد تاکید بیان نموده و خواستار اقدام جدی ادارات ذیربط و همکاری اعضا ستاد با مدیریت جهاد کشاورزی و اداره صمت در این زمینه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.