فرمانده انتظامی شهرستان ایلام عنوان کرد؛

ممنوعیت حمل و جابجایی اثاثیه منزل در ایام تعطیلات نوروزی

سرهنگ جمال موسوی گفت: حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه منزل تا پایان تعطیلات نوروز فقط با هماهنگی کلانتری محل امکان پذیر است.

سرهنگ جمال موسوی فرمانده انتظامی شهرستان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: در راستای پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان ، طرح‌های مختلف انتظامی در ایام تعطیلات نوروز به مرحله اجرا گذاشته شده است.

او بیان کرد: هرگونه اسباب کشی و جابجایی وسایل منزل در ایام تعطیلات نوروز صرفا با کسب مجوز از مراجع انتظامی (کلانتری و پاسگاه) محل سکونت شهروندان امکان پذیر است.

سرهنگ موسوی ضمن تاکید بر ماندن در خانه با توجه به وضعیتی که این روز‌ها بیماری کرونا در کشور ایجاد کرده است ادامه داد: تامین سلامت و امنیت مردم دغدغه ما است و نوروز امسال در کنار وظیفه ذاتی خود که همانا تامین امنیت مردم است در راستای تامین سلامت مردم با همکاری همه سازمان‌ها و نهاد‌هایی که این روز‌ها شبانه روز در تلاش هستند از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

او با اشاره به شعار نوروزی پلیس تحت عنوان امنیت و سلامت، نشاط بهاری ، از شهروندان خواست توصیه‌های انتظامی و بهداشتی در این ایام را جدی بگیرند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام مطرح کرد: از شهروندان خواستاریم چنانچه و بنا به ضرورت مجبور به ترک منزل به مدت طولانی هستند کلید منزل خود را در اختیار افراد مطمئن سپرده و از نگه داشتن طلا و اشیاء گران قیمت خودداری کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.