پیام قدردانی مسئولان آذربایجان‌شرقی از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع و وداع با شهدای خدمت

مسئولان آذربایجان‌شرقی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع و وداع با شهدای خدمت قدردانی کردند.

مسئولان آذربایجان‌شرقی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای از حضور حماسی مردم در مراسم تشییع آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و چند تن دیگر از همراهان ایشان قدردانی کردند.

در  متن پیام آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و استانداری آذربایجان شرقی آمده است:

حضور گسترده و باشکوه مردم مومن و شهیدپرور تبریز و سایر شهرهای استان آذربایجان شرقی و استان‌های همجوار در آئین بدرقه پیکرهای پاک شهدای خدمت، بار دیگر جلوه‌ای از ایمان و همبستگی این مردم نجیب در دفاع از انقلاب و آرمان‌های والای امام و شهیدان را به نمایش گذاشت.

مردم تبریز و آذربایجان با حضور در این آئین باشکوه و مردم سایر شهرها و استان‌های کشور با برپایی آئین‌های بزرگداشت شهدای خدمت نشان دادند که با رفتن چند خدمت‌گزار، هیچ خللی در عزم و اراده مستحکم این ملت در پیمودن مسیر پیشرفت و تعالی به وجود نخواهد آمد.

آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم، دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان و استانداری آذربایجان شرقی، ضمن عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، خانواده‌های معظم شهدا، مسئولان خدوم و عموم ملت ایران به خاطر این ضایعه تاسف‌بار، از همه عزیزانی که با حضور مومنانه خود در آئین بدرقه شهدای خدمت، موجبات تسلی خاطر بازماندگان را فراهم آوردند و عشق و ارادت خود را به خادمان صدیق و مخلص مردم و انقلاب نشان دادند، صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنند.

بی‌گمان خاطره تلاش‌ها و خدمات مخلصانه و خستگی‌ناپذیر رئیس جمهور مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی، نماینده محترم ولی فقیه در استان حضرت آیت‌الله آل‌هاشم، وزیر باتدبیر امور خارجه جناب آقای دکتر امیرعبدالهیان و استاندار تلاشگر آذربایجان شرقی جناب آقای دکتر رحمتی در ذهن و یاد مردم قدرشناس ایران اسلامی و آذربایجان قهرمان به یادگار خواهد ماند.

در  متن پیام جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
"وَإِذۡ تَأَذَّنَ رَبُّكُمۡ لَئِن شَكَرۡتُمۡ لَأَزِيدَنَّكُمۡ"
(قرآن کریم ، سوره ابراهیم آیه هفتم)

ملت بزرگ ، قدر شناس و تاریخ ساز آذربایجان ، شیرزنان ، دلیرمردان ، حماسه سازان عاشورائی

سلام الله علیکم و برکاته، بار دیگر در یوم الله اول خردادماه ۱۴۰۳ شمسی با حضور برخاسته از غیرت ، وفاداری و ولایت مداری خویش حماسه ای جاوید آفریدید .
آری با حضور سیل آسای شما امّت قهرمان آذربایجان در مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهدای خدمت ، رئیس جمهور خادم الرضا و مخلص شهید حضرت آیت الله رئیسی ، امام جمعه محبوب ، معتبر ، خدمتگزار صادق و مخلص شهید حضرت آیت الله آل هاشم، وزیر خارجه پرتلاش معتقد ولائی و بسیجی شهید دکتر امیر عبداللهیان ، استاندار جوان متدیّن و مردمی شهید دکتر مالک رحمتی ، کادر پرواز ایثارگر و سرتیم حفاظت فدائی ، بار دیگر نشان دادید آذربایجان سر ایران و موتور پیشران انقلاب اسلامی در راستای تبدیل تهدیدها به فرصت طلائی است .

اینک اعضای جامعه روحانیت مبارز استان آذربایجان شرقی از صمیم دل و با نهایت خضوع از شما مردم غیور و ولائی تشکر و قدرشناسی می نماید و بهترین ها را برای شما در سایه سار ولایت از محضر ربوبی مسئلت می نماید. 

در  متن پیام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی از حضور مردم آمده است:

غمی که از فقدان خدمتگزاران صدیق و مردمی، بر دل ایران عزیز نشست، غمی جانکاه و سنگین است ولکن شهادت، تنها پایانِ در خور شأن این مردان آسمانی بود.
رئیس جمهور مردمی و خستگی ناپذیر، خادم الرضا(ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر تلاشگر امور خارجه، دکتر حسین امیرعبداللهیان، نماینده معزز ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب القلوب تبریز، آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم، استاندار مکتبی، جوان و متعهد آذربایجان شرقی، دکتر مالک رحمتی، فرمانده با اخلاص یگان حفاظت رئیس جمهور، سردار سیدمهدی موسوی و خلبانان شجاع و فداکار، سید طاهر مصطفوی، محسن دریانوش و بهروز قدیمی در راه خدمت به یکی از محروم ترین نقاط کشور و در دل کوههای سربه فلک کشیده آذربایجان، دعوت حق را لبیک گفته و به فیض عظمای شهادت نائل گشتند.

امروز آذربایجان شرقی و تبریز، شاهد وداعی باشکوه و بینظیر در تاریخ انقلاب اسلامی بود. مردم آذربایجان و تبریز امروز با حضور باشکوه خود در تشییع شهدای خدمت حماسه‌ای‌ دیگر آفریدند و ثابت کردند همچنان به عنوان اولین‌ها در صحنه هستند و قدردان خدمتگزاران واقعی خود هستند. امروز همه آمده‌ بودند، از کوچک و بزرگ و پیر و جوان و دلاور مردان و شیرزنان همه در مراسم حضور داشتند.

امروز همه ایران اسلامی بویژه آذربایجان شهیدپرور عزادار است، عزادار رئیس جمهور عزیزی که ما را برای همیشه تنها گذاشت، عزادار امام جمعه تبریز که مانند پدری برای تمام مردم استان بود و عزادار استاندار جوان‌، با اینکه مدت کمی از انتصاب او گذشته بود اما محبت خود را بر دل تمام مردم این استان جا کرده بود.
امروز علاوه‌ بر مردم استان، مردم دیگر استان‌ها و دیگر کشورها چون عراق و ترکیه و مسئولان کشوری و لشکری هم حضور داشتند و ارادت خود را به رئیس جمهور و همراهانشان نشان دادند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن عرض تسلیت این ضایعه جبران ناپذیر بمحضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم داغدار ایران اسلامی، از عموم اقشار مختلف مردم شهیدپرور از طبقات و اقشار و اصناف مختلف بویژه یکایک اهالی خطه قهرمان پرور آذربایجان که با حضور باشکوه و مثال زدنی، قدرشناسی خود را از خدمات خالصانه یاران صدیق نظام اسلامی و ولایت فقیه نشان دادند، صمیمانه قدردانی نموده و از خداوند متعال برای این شهیدان سعید که مصداق "عاشوا سعیداً، ماتوا سعیداً" بودند، علو درجات و برای خانواده های مکرم و بازماندگان داغدارشان صبر و اجر مسئلت می نماید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار