گردشگاه‌های دریایی خوزستان میزبان بیش‌از ٣۴٠ هزار نفر

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: در تعطیلات نوروزی منتهی به ١٢ فروردین ماه، بیش از ٣۴٠ هزار نفر در گردشگاه‌های دریایی مجاز و ایمن استان تردد کرده‌اند.

بهروز آقائی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: به دنبال اتخاذ تمهیدات مدیریتی و اقدامات اجرایی لازم برای ارتقای ایمنی گردشگری دریایی و تسهیل بهره‌مندی از جاذبه‌های دریایی استان طی بازه زمانی مذکور ٣٣٩هزار و ٩۴۵ نفر با استفاده از ٢ فروند کشتی تفریحی، ١ فروند بارج، ٧ فروند موتور لنج و ١۴٢ فروند قایق در ١١ ایستگاه دریایی مجاز در سطح استان خوزستان تردد کرده‌اند. 

او می‌گوید: ٢۵٠ هزار نفر از کاروانیان راهیان نور از یادمان اروند در شهرستان آبادان بازدید کرده‌اند.

به گفته او ۴۵ هزار و ٨۶۴ نفر از گردشگران نیز از اسکله‌های شماره یک تا چهار و جزیره مینو در شهرستان خرمشهر نیز بهره‌مند شده‌اند.

رئیس کمیته گردشگری دریایی خوزستان گفت: گردشگران در این شهرستان از پارک ساحلی مجیدیه، اسکله خور سمایلی، پارک ساحلی شهر بندرامام خمینی (ره) و اسکله مجتمع بندری امام خمینی (ره) تحت شرایط ایمن به گردشگری دریایی پرداخته‌اند.

آقائی گفت: در اسکله صیادی بحرکان بیش از ١٢ هزار نفر از هموطنان از جاذبه‌های دریایی این منطقه بهره‌مند شدند.

به گفته او با توجه به توانمندی‌ها، ظرفیت‌های قابل توجه دریلیی و هم‌افزایی بخش خصوصی و حمایت دستگاه‌های اجرایی ذیربط شاهد برقراری گردشگری دریایی در تمام روز‌های سال باشیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.