ناجا مردمی ترين و محبوبترين سازمان در نظام اسلامی

فرماندار شهرستان نمين گفت: ناجا به لحاظ نقش آفرينی مثبت پليس، از مردمی ترين و محبوبترين سازمان ها در نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، عاطف ناصری، فرماندار شهرستان نمین با قدردانی از عملكرد مثبت و اقدامات شايسته پليس در تأمين نظم، ‌امنيت و آرامش ايام تعطيلات نوروز گفت: كارنامه پليس در نوروز 97 به مثابه ساير ايام سال درخشان و عامه پسند بود. 

وی با بيان اينكه ناجا به لحاظ نقش آفرينی مثبت پليس، از مردمی ترين و محبوبترين سازمان ها در نظام اسلام است، افزود: پليس با برخورداری از اعتماد عمومی گام های مثبتی در توسعه آرامش اجتماعی برداشته و اقشار مختلف مردم به ناجا اعتماد دارند. 

فرماندار شهرستان نمين امنيت مراكز تفريحی و گردشگری منطقه در ايام تعطيلات نوروز را مطلوب و مورد رضايت مسافران و ميهمانان نوروزی توصيف كرد و گفت: شهرستان نمين در ايام نوروز 97 منطقه ای آرام، دلنشين و سرشار از امنيت برای مسافران و گردشگران بوده، كه اين مهم تجلی همت، تلاش و جديت پليس است. 

در اين ديدار سرهنگ حسن شريفی فرمانده انتظامی شهرستان نمين با بيان اينكه پليس با جلب حداكثری مشاركت مردم توانسته امنيت را در جای جای شهرستان حاكم كند، اظهار داشت: طرح های انتظامی ـ ترافيكی را با محوريت افزايش احساس امنيت و آرامش مردم با جديت و حداكثر توان اجرا می كنيم. 

انتهای پیام/ح

کارنامه پلیس در تعطیلات نوروز درخشان و عامه پسند بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار