ارتقای تجهیزات پزشکی بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر

مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری از ارتقای تجهیزات پزشکی بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر خبر داد.

مصطفی فلاحی گفت: طی یک‌سال اخیر ۲۰۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی از قبیل دستگاه‌های چشم‌پزشکی و دستگاه پاتولوژی برای بیمارستان امام علی(ع) فرخشهر خریداری و نصب شده است و برای تامین دستگاه‌ه «های تک» نظیر MRI و سی. تی. اسکن تامین اعتبار شده است و مجوز آن دریافت شده که با تامین ارز تا پایان امسال خریداری و نصب می‌شود.

مدیریت درمان تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری افزود: در خصوص تامین پزشک متخصص از مهر پارسال تاکنون ۴۱ پزشک به کادر پزشکی این مجموعه اضافه شده که از این تعداد ۳۲ متخصص، شش پزشک عمومی، دو داروساز و یک دندانپزشک است، اما با این وجود در برخی تخصص‌ها نظیر ارتوپدی و دندانپزشکی با کمبود پزشک روبرو هستیم و همین موضوع ممکن است خدمات‌رسانی به مراجعان را تحت تاثیر قرار دهد.


بیشتر بخوانید


وی با بیان اینکه ۷۰ درصد تجهیزات بیمارستان امام علی (ع) در یک سال گذشته نوسازی شده است، اظهار کرد: این بیمارستان ۱۶۶ تختخوابی به طور میانگین سالانه به ۱۶۵ هزار مراجعه‌کننده بخش بستری خدمات رسانی می‌کند.
فلاحی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر از سال ۱۳۷۴ فعالیت خود را آغاز کرده است، ادامه داد: این مرکز درمانی به عنوان بیمارستان دوست‌دار مادر و کودک معرفی شده است و از نظر اعتباربخشی در سطح یک قرار گرفته است.
وی افزود: از پساب بیمارستان برای آبیاری فضای سبز این مرکز درمانی استفاده می‌شود و سیستم خنک‌کننده و تهویه آن بدون استفاده از یک قطره آب فعال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.