آغاز احداث ۵ مرکز درمانی در چهارمحال و بختیاری از بهار امسال

عملیات احداث ۵ مرکز درمانی در استان چهارمحال و بختیاری با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار از بهار امسال آغاز می شود.

 سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی با بیان اینکه امسال برای چهارمحال و بختیاری سال تحول در بخش درمان است، گفت: عملیات اجرایی احداث پنج مرکز درمانی تامین اجتماعی این استان با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار از بهار امسال آغاز می‌شود.

 وی افزود: این مراکز درمانی شامل پلی‌کلینیک بروجن، درمانگاه تخصصی شهرکرد و درمانگاه در شهر‌های اردل، شلمزار و سامان است که پارسال در سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصویب شده بود.

وی تصریح کرد: این تعداد مجموعه درمانی با زیربنای ۱۵ هزار مترمربع و با اعتباری حدود هفت هزار میلیارد ریال اجرایی می‌شود و تلاش داریم تمامی این مراکز درمانی تا پایان امسال بهره‌برداری شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی ادامه داد: عملیات اجرایی سه طرح بیمه‌ای نیز در استان با ۱۰ هزار مترمربع در بهار امسال آغاز می‌شود.

حسینی با بیان اینکه بیمارستان امام علی (ع) فرخشهر به یکی از بیمارستان‌های شاخص در منطقه غرب کشور تبدیل می‌شود، اظهار داشت: امسال تجهیزات و امکانات بیمارستان تکمیل می‌شود و تعداد تخت‌های آن افزایش می‌یابد.

وی بیان داشت: برای افتتاح درمانگاه دندانپزشکی و درمانگاه تخصصی شهرکرد هم اعتبار خوبی درنظر گرفته شده است که امسال افتتاح می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی تامین اجتماعی با بیان اینکه فعالیت‌های اقتصادی تامین اجتماعی در استان طی امسال تقویت می‌شود، افزود: با نشستی که ابتدای سال با استاندار چهارمحال و بختیاری برگزار شد مقرر شد تا کارگروهی شکل گیرد و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان را با دقت رصد و نتیجه را اعلام کند.

حسینی ادامه داد: تامین اجتماعی آمادگی دارد تا در استان در بخش کشاورزی، دامپروری، فلزات، صنایع پتروشیمی و گردشگری طرح اقتصادی در استان اجرا کند و در این رابطه برنامه دارد.

وی یادآور شد: در ۲ شهرستان سامان و کیار نیز برای توسعه زیرساخت‌های رفاهی و گردشگری برنامه داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Bakhtiyari
۱۵:۵۶ ۲۵ فروردين ۱۴۰۳
تبدیل استان بام ایران به استان توریسم سلامت یکی از کارهای خوب برای استان و کشورمان میتواند باشد
آخرین اخبار