شاعر چهارمحال و بختیاری برگزیده جشنواره سراسری طنز لبخند

معاون فرهنگی و رسانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مقام نخست جشنواره سراسری طنز تلخند به شاعر هم استانی رسید.

حجت‌الله شیروانی اظهار داشت: احمد رفیعی وردنجانی شاعر استان در ششمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند موفق به کسب مقام نخست بخش شعر این جشنواره شد.

وی افزود: آیین پایانی جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند در دانشگاه زنجان برگزار شد و سروده احمد رفیعی از میان نزدیک به ۸۰۰ شعر و نثر رسیده به دبیرخانه این جشنواره توانست با رأی مثبت داوران، مقام نخست را از آن خود کند.

شیروانی اضافه کرد: این جشنواره دانشجویی با موضوعات آزاد و زندگی دانشجویی برگزار شد و بنا به اعلام دبیرخانه، هنرمندان و طنزپردازان ۲۴ استان، آثار خود را برای کسب عناوین برتر به این دوره از جشنواره ارسال کردند.


بیشتر بخوانید


وی شناسایی و جذب استعداد‌ها و شاعران طنزپرداز، ترویج هنر متعالی انقلاب اسلامی، نهادینه کردن و انتقال پیام اصلی و مضامین پرورشی در قالب طنز، شناسایی و حمایت از هنرمندان جوان انقلاب، احیای سنت طنزنویسی و ترویج روحیه نقد سالم و سازنده با زبان هنر را از جمله اهداف برگزاری رویداد سراسری طنز دانشجویی تلخند بیان کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار