تبیین ظرفیت‌ها و استعداد‌های شهرکرد برای نسل‌های جوان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بر تدوین اطلس جامع شهرکردشناسی تاکید کرد.

محسن حسین‌میرزایی در نشست هماهنگی برگزاری روز شهرکرد با تاکید بر تدوین اطلس شهرکرد شناسی، گفت: در این اطلس ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و نیاز‌های شهر دیده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: برگزاری بزرگداشت روز شهر‌ها اقدام شایسته‌ای است که می‌توان از این ظرفیت در معرفی هرچه بیشتر مناطق استان بهره گرفت.

وی ادامه داد: در روز شهرکرد نیز که همزمان با ۳۱ اردیبهشت است، می‌طلبد با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ای، ظرفیت‌ها و استعداد‌های این شهر به ویژه برای نسل‌های جوان تبیین شود.


بیشتر بخوانید


حسین‌میرزایی پیشنهاد داد: در مرکز دبیرخانه شهرکردشناسی، دبیرخانه دائمی روز شهرکرد نیز فعال شود تا معرفی شهر به نحو بهتری پیگیری شود.

وی با تاکید بر هم‌افزایی و همکاری بین بخشی برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های روز شهرکرد، اظهار کرد: دستگاه‌ها پویاتر و فعال‌تر عمل کنند و از امکاناتی که در اختیار دارند برای بزرگداشت روز مرکز استان در اختیار شهرداری و شورای شهرکرد قرار دهند.

حسین‌میرزایی افزود: نتیجه بزرگداشت هفته و روز شهرکرد افزایش وفاق، همدلی و وحدت در سطح استان باشد.

وی، جذب سرمایه‌گذار برای فعالیت‌های اقتصادی و اشتغالزایی را از امور اولویت‌دار عنوان کرد و گفت: در روز شهرکرد با معرفی بهتر قابلیت‌ها و ظرفیت‌های شهر می‌توان پای سرمایه‌گذاران را به استان بازکنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار