امداد اورژانس هوایی به مادر باردار در شهرستان کوهرنگ

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: بالگرد اورژانس هوایی استان جان مادر باردار در روستای تلخدان بخش بازفت شهرستان کوهرنگ را نجات داد.

دکتر شمسی پور اظهار داشت: در پی گزارش تلفنی مبنی بر حال نامساعد مادر باردار در روستای دوردست و صعب العبور تلخدان بخش بازفت شهرستان کوهرنگ، سریعا مامای تسهیلات (خانم علائی) همراه پرسنل ۱۱۵ (آقایان صالحی و جلیل) به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از معاینات لازم و اقدامات اولیه توسط ماما و با تایید پزشک اورژانس، درخواست امداد با بالگرد هوایی برای این مادر باردار شد.

شمسی پور گفت: به دنبال هماهنگی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و کارشناس مادران مرکز بهداشت استان با ستاد هدایت استان (EOC)، بالگرد اورژانس این مادر باردار ۴۳ ساله را جهت دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان هاجر (س) منتقل کرد.

وی از تلاش و زحمات پرسنل اورژانس ۱۱۵ استان، تکنسین‌های فوریت‌های پزشکی مرکز بازفت و مورز شهرستان کوهرنگ، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان، ماما و همکارای مرکز بهداشت استان در این ماموریت تقدیر کرد.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ اورژانس هوایی استان از ابتدای سالجاری ۵ بیمار نیازمند خدمات تخصصی در مرکز استان را از مناطق دوردست و صعب العبور شهرستان‌ها به شهرکرد مرکز استان انتقال داده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
امداد اورژانس هوایی خدمت بسیار شایسته ای هست دست بانیان آن درد نکند آن هم در مناطق سخت گذری مانند کوهرنگ
آخرین اخبار