برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید استان در تبریز

جلسه جمع بندی و هماهنگی برنامه‌های برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید استان در تبریز برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: امام راحل عظیم الشان فرموند بسیج لشگرمخلص خداست که دفترتشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده اند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم ضمن قدر دانی از تمامی دست اندرکاران برگزاری کنگره ملی ده هزار شهید استان، اقدامات کمیته‌ها را قابل تحسین برشمرد و گفت: از پشتیبانی‌های استاندار و از تلاش‌های فرمانده سپاهعاشورا و دبیر این کنگره به جهت برگزاری هر چه با شکوهتر کنگره ملی ده هزار شهید استان صمیمانه سپاسگزارم.

استاندار اذربایجان شرقی هم با بیان اینکه تا امروز در دو حوزه تبلیغات محیطی و فضای رسانه مقداری ضعیف عمل شده است گفت: باید تلاش کنیم در این زمان باقیمانده تا برگزاری کنگره شهدا استان، کار‌های قابل انعکاس و قابل ارایه به مردم عزیز انجام گیرد.

عابدین خرم با اشاره به اینکه همه ادارات و مسئولان کمیته‌ها بدانند از امروز شمارش معکوس برگزاری کنگره شروع شده و همه باید در دبیر خانه مستقر شوند گفت: باید هر روز اخرین وضعیت کمیته‌ها بررسی و میزان پیشرفت کاراعلام شود و فضاسازی توسط ادارات در سطح استان به همه ابلاغ می‌شود تا در این خصوص اقدام کنند و هیچ کمیته‌ای از وظایف خود استنکاف نکند.

 فرمانده سپاه عاشورا گفت: ده روز فرصت داریم تا تولیدات مربوط به کنگره ملی ده هزار شهید استان را به نمایشگاه حاضر در حضور رهبر انقلاب ارایه کنیم و بعد از دیدار ایشان برنامه اجلاسیه نهایی ۲۳ اذربرگزار می‌شود

سردار عباسقلیزاده با بیان اینکه تلاش داریم سردار سلامی فرمانده کل سپاه سخنران اجلاسیه نهایی کنگره باشند افزود:در راستای برگزاری کنگره ده هزار شهید استان، نمایشگاه تجهیزات دفاعی و امنیتی، نمایشگاه تبیینی و بصیرتی و همچنین نمایشگاه ایام فاطمیه یک هفته تا ده روز برگزارمی شود.

 
در این جلسه مسئولان کمیته اسکان و تشریفات، کمیته محرومیت زدایی، کمیته حفاظت و امنیت، کمیته تدوین کنگره ملی ده هزار شهید استان گزارشی از اقدامات خود ارایه کردند.

برچسب ها: کنگره ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.