برگزاری اولین کنگره بزرگداشت شهدای کارگر

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان از برگزاری اولین کنگره بزرگداشت شهدای کارگر در سوم اسفند ماه سال جاری در اصفهان خبر داد.

 غلامعلی قادری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت : به منظور آشنایی با آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، تقویت فکری و معنوی جامعه کار و تولید، ترویج فرهنگ خود باوری، آشنا کردن نسل جوان با افکار و اندیشه والای شهدا و عمل به وصیت نامه الهی بسیاری از شهدا و ایجاد فضای معنوی، حماسی اولین کنگره شهدای کارگر برگزار می شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه دبیر خانه دائمی شهدای کارگر از سال 89 تشکیل شده است تصریح کرد: تاکنون بیش از 70 جلسه درون سازمان و برون سازمانی با دستگاههای اجرایی و نهادها، تشکل های کارگری و کارفرمایی و موسسات فرهنگی غیر دولتی در این زمینه برگزار شده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با تاکید بر اینکه با همکاری بنیاد شهید و امور ایثار گران اسامی 6 هزار و 350 تن از شهدای کارگر تهیه شده خاطر نشان کرد: 10 کمیته تدوین، انتشارات اجرایی، تبلیغات و اطلاع رسانی، برنامه ریزی مالی، پشتیبانی، مدعوین، اسکان و انتظامات برای برگزاری هر چه بهتر این کنگره ملی تشکیل شده است.

گفتنی است: اولین کنگره شهدای کارگر سوم اسفند ماه سال جاری در اصفهان برگزار خواهد شد./ل

برچسب ها: کنگره ، شهدا ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار