به همت سازمان بسیج اساتید صورت می‌گیرد

برگزاری "آیین اختتامیه همایش شعرای شعر جهاد علمی"

دبیر کنگره شعر شهدای جهاد علمی از برگزاری همایشی در روز سه‌شنبه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار نقدی خبر داد.

ناصر حامدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با برگزاری "کنگره شهدای جهاد علمی" در سال آینده اظهار داشت: کنگره بزرگ شهدای جهاد علمی به همت "سازمان بسیج اساتید" کشور در اردیبهشت ماه سال آینده برپا می‌شود.

 دبیر کنگره شعر شهدای جهاد علمی ابراز داشت: در حال حاضر این کنگره از زیر مجموعه‌های مختلف همچون عکس و فیلم، شعر، آثار خبرنگاران و مقالات علمی تشکیل شده است.

وی با اشاره به برگزاری کنگره شعر در بهمن ماه سال جاری گفت: در فراخواني که در ارتباط با کنگره شعر در چند ماه گذشته ارائه داديم تا کنون بيش از 1000 اثر ارسال شده، که با نظر هیئت داوری شصت اثر به مرحله نهایی رسید و در نهایت از ده اثر برگزیده از سوی هیئت داوری تجلیل می‌شود.

دبیر کنگره شعر شهدای جهاد علمی بیان داشت: در مراسم فوق "سید محمد حسینی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی" ، "سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین"، برخی از نمایندگان عضو کمیسیون فرهنگی در مجلس شورای اسلامی، "حجت‌الاسلام محمد محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري" و خانواده‌های شهدای هسته‌ای حضور خواهند یافت.

حامدی در ار تباط با چگونگی برگزاری اختتامیه همایش شعرای شعر جهاد علمی گفت: در ابتدا کنگره‌هایی در شهرهای مختلفی همچون دزفول، گیلان، سمنان، مازندران و گلستان برگزار شده که در نهایت مراسم اختتامیه در روز سه‌شنبه هفته جاری در تهران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در مراسم مذکور از شعرای پیشکسوت "انقلاب اسلامی" همچون بهمنی، حسین اسرافیلی، عباس براتی‌پور و مصطفی رحمان‌دوست و همچنین از خانواده مرحوم خلیل عمرانی شاعر انقلابی تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر کنگره شعر شهدای جهاد علمی در پایان خاطر نشان کرد: اختتامیه همایش شعرای شعر جهاد علمی در روز سه شنبه 3 بهمن ماه ساعت 17:30 الی21 در "تالار ایوان شمس" بر گزار می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کنگره ، شهدا ، علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار