تاکید فرماندار اسکو بر تامین فضا‌های آموزشی مورد نیاز در شهر سهند

فرماندار شهرستان اسکوبا اشاره به واگذاری تدریجی مساکن نهضت ملی و افزایش جمعیت دانش آموزی در شهر سهند بر ضرورت افزایش همزمان خدمات روبنایی بوِیژه مدارس و فضا‌های آموزشی در این شهر تاکید کرد.

حسین فیروزی در نشست مدیران آموزش و پرورش شهرستان اسکو گفت: در حال حاضر بالای ۲۰ هزار دانش آموز در شهر سهند مشغول تحصیل هستند که بطور متوسط سالانه ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ نفرهم به جمعیت دانش آموزی آن اضافه می‌شود.

وی با اشاره به این‌که احداث مدارس از اولویت‌های شهر و از اهم برنامه‌های شورای آموزش و پرورش شهرستان اسکو است  افزود:در حال حاضر ۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر سهند توسط شرکت عمران در حال ساخت بوده و بازه درنظر گرفته شده برای احداث و اتمام این مدارس ۶ ماه بوده و باید مدارس در حال ساخت در سال تحصیلی جدید به بهره‌برداری رسیده و در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد.

یونس درخشانی مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسکو هم از از کمبود ۱۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر سهند خبر داد و افزود: در حال حاضر ۳۴ باب مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر سهند وجود دارد در حالی که ۴۸ کد فضای آموزشی برای این شهر تعریف شده و ۱۴ مدرسه به صورت دوشیفته اداره می‌شود و این مساله لزوم توجه بیشتر به تامین فضای آموزشی و افزایش کیفیت و کمیت آموزشی را می‌طلبد.

برچسب ها: دانش آموزان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار