کنگره ۶۵۵۱ شهید لرستان برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: ۹۰ درصد کار‌های کنگره ۶۵۵۱ شهید استان انجام شده است.

حجت‌الاسلام هبت‌اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان  در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در سالن جلسات استانداری استان برگزار شد، اظهار کرد: مصوبات خوبی در شورای ترویج تصویب و اغلب آن‌ها اجرا و برخی در حال اجرا است.

او تصریح کرد: کنگره ۶۵۵۱ شهید لرستان در برگزار خواهد شد و تاکنون حدود ۹۰ درصد کار‌های آن عملیاتی شده و بر اساس برنامه‌ریزی این کنگره شهریور و مهرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با بیان اینکه تاکنون پنج پیش اجلاسیه کنگره شهدای استان برگزار شده است، افزود: تاکنون ۲۶۵ یادواره شهدا در استان انجام شده است.

هاشمی با بیان اینکه ظرف سه ماه ۱۹۰۰ خاطره والدین شهدا ثبت و ضبط خانواده انجام شده است، اضافه کرد: ۵ گلزار شهدای استان به کانون فرهنگی تبدیل شده است.

او ادامه داد: ۱۸ هزار نهال به یاد شهدا در استان کاشته شده و ۱۷۰ شهید جاویدالاثر استان تا به امروز یادمان نداشتند، اما روز گذشته برای اولین بار یادمان ۵۲ شهید جاویدالاثر در خرم‌آباد افتتاح شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان اظهار کرد: یکدلی و تعامل را در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان شاهد هستیم.

 

برچسب ها: کنگره ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.