شهرکرد /

برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان چهارمحال و بختیاری، در سال آینده ‎

معاون هماهنگ‌ کننده سپاه استان چهارمحال و بختیاری از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای این استان در سال آینده در شهرکرد خبر داد.

 

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

عباس عباسی گفت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آثار و برکات بسیاری دارد که می تواند مردم به ویژه جوانان ‎ کشور را در برابر هجمه‌های دشمنان مصون بدارد.

وی، بر ضرورت الگوگیری نسل جوان از اسوه‌ های دفاع مقدس تاکید کردوافزود: تقویت باورهای دینی و ملی با معرفی و تعمیق شخصیت، منزلت، عقاید و آرمان‎های ناب شهیدان و رزمندگان کشور از مهمترین وظایف و رسالت‌های مسئولان در همین راستا است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

عباسی، از فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی یاد کردو گفت: جلوه‌های اعجاب‌انگیز این فرهنگ غنی در طول سال‎های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار شد به گونه‌ای که بر اثر آن شگرف‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های از خود گذشتگی در کشور خلق شد.

معاون هماهنگ ‌کننده سپاه استان چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: باید این جلوه‌های ناب والهی رابه نسل‌های جوان منتقل و آن‌ها را بیش ازپیش بااین فرهنگ غنی آشنا کرد.

عباسی، برگزاری کنگره‎ها و یادواره‌های بزرگداشت شهیدان و رزمندگان کشور را از مهمترین راهکارهای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمردوافزود: امسال یادواره شهدای شهرستانی برگزار می‎شود و در سال آینده شاهد برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان خواهیم بود.

وی، فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی و باورهای دینی مردم رادر تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بالایی دانست و گفت: تلاش ما بر این است تا برنامه‌ها واقداماتی که در حوزه دفاع مقدس در استان انجام می‎شود رااز طریق صداوسیما وبا برپایی نمایشگاه‌هایی در اختیار مردم قرار دهیم./ع
برچسب ها: کنگره ، بزرگداشت ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.