البرز/

رئیس ستاد کنگره شهدای البرز معرفی شد

طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز رئیس ستاد کنگره شهدای البرز معرفی شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، سردار علی استاد حسینی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج، طی حکمی احمدرضا باهک فرمانده سابق سپاه ناحیه کرج را به عنوان مسئول ستاد کنگره شهدای البرز معرفی و منصوب کرد.

وی با بیان این که شهدا بزرگترین الگو و اسوه برای نسل امروز محسوب میشوند افزود: زندگی نامه شهدا باید تدوین و گردآوری شود و در اختیار نسل امروز قار گبرد.

این مسئول با اشاره به این که استان البرز 6 هزار شهید دارد افزود: زندگینامه و شخصیت هر یک از این شهدا گردآوری شود تا علاوه بر حفظ یاد و خاطرات آنان بتوانیم اهداف و آرمانهای آنان را به نسل امروز معرفی و تبیین کنیم.

استاد حسینی با بیان این که تدوین و جمع‌آوری خاطرات و زندگینامه شهدا یکی از برنامه های ما است افزود: با تشکیل ستاد کنگره شهدا می‌توانیم در این مسیر به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

وی با بیان این که متأسفانه اطلاعات کافی و وافی از شهدا و خانواده‌های آنها گردآوری نشده است گفت: در مورد رفتار و رشادت بچه‌های لشکر 10 سیدالشهداب کرج، حداقل 300 کتاب و فیلم نیاز است، و در این زمینه سایر دستگاه‌های اجرایی استان نیز باید کمک کنند.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی ع استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان این که مسئولیت‌ها در نظام ماندنی نیست و زودگذر است تأکید کرد: باید تلاش کنیم در طول مدت تصدی، بهترین خدمات را به مردم ارائه دهیم و کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذاریم.

استاد حسینی ضمن تشکر از زحمات32 ساله سرهنگ پاسدار احمد رضا باهک، تأکید کرد: هر یک از ما در هر کجا که باشیم مسئولیتی بزرگ را که همان خدمت رسانی به مردم است را بر عهده داریم.

مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج برگزارشد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج در سالن شهدای کانون جوانان بسیج کرج برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی سپاه استان البرز از کرج،صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده  سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج با حضور سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه امام حسین مجتبی(ع) استان البرز ،نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ، اکبریان نماینده  مردم کرج در مجلس شورای اسلامی ،شهردار، جمعی از مسئولین و کلیه پرسنل سپاه ناحیه شهرستان کرج برگزار شد.

 

گفتنی است در این مراسم طی حکمی سرهنگ پاسدار علی کمالزاده به عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه امام حسین(ع) کرج معرفی و از زحمات و تلاش‌های سرهنگ پاسدار احمدرضا باهک به عنوان یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس تقدیر و تشکر به عمل آمد.

انتهای پیام/م
برچسب ها: البرز ، کنگره ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.