خدمت خادمیاران رضوی در مافریز

مدیر کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان جنوبی از برگزاری اولین اردوی جهانی سفیران دانایی این کانون در روستای مافریز بیرجند خبر داد.

فروتنی مدیر کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان جنوبی گفت: اولین اردوی جهادی سفیران دانایی کانون تخصصی کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی استان با همکاری و مشارکت کانون‌های خدمت رضوی خراسان جنوبی در روستای مافریز بخش القورات شهرستان بیرجند برگزار شد.

او با بیان اینکه این اردو با حضور مرجانی مدیر اندیشگاه رضوی و مسئول کانون‌های تخصصی کتاب و کتابخوانی آستان قدس رضوی، انجام شد، افزود: این اردو شامل بخش‌هایی چون عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدای منطقه القورات و روستای مافریز، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری کارگاه‌های کتاب و کتابخوانی و برگزاری مسابقات ورزشی بود.

فروتنی اظهار کرد: همچنین در این اردو برنامه‌هایی چون دیوار چینی بخش‌هایی از مسجد و حسینیه رنگ آمیزی، گچ کاری، برگزاری کارگاه‌های مشاغل خانگی برای بانوان روستایی، برگزاری کارگاه‌های مشاوره و سبک زندگی، تعمیر لوازم خانگی، ارائه خدمات پزشکی در قالب پزشک متخصص، پزشک عمومی، تست قند و فشار خون و برگزاری بازارچه فروش محصولات تولیدی روستایی رقم خورد.


بیشتر بخوانید


مدیر کانون کتاب و کتابخوانی خدمت رضوی خراسان جنوبی بیان کرد: در مجموع در روز‌های حضور مدیر اندیشگاه رضوی در خراسان جنوبی ۶ ساعت جلسه، کارگاه و برنامه برگزار شد که از جمله آنان می‌توان حضور در کتابخانه عمومی قائنات و ملاقات با فرماندار قاین، اعطای حکم مدیر کانون کتاب و کتابخوانی این شهرستان و برگزاری کارگاه آموزشی برای مدیران کانون‌های فرهنگی، هنری و ادبی و اجتماعی دانشگاه بزرگمهر قائنات اشاره کرد.

او تصریح کرد: همچنین برنامه‌هایی چون دیدار با مدیر آموزش و پرورش بیرجند و دیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی و حضور در موزه شهید رئوفی فرد بیرجند را داشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.