در مراسم رژه ۳۱ شهریور بیرجند مطرح شد؛

برخورد دشمن در جنگ تحمیلی به مانع اراده و ایمان/ نصرت الهی، رمز پیروزی ایران است + تصاویر

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمن در جنگ تحمیلی خود به مانع اراده و ایمان مردم و نیرو‌های مسلح ایران برخورد کرد و موفق نشد نقشه هایش را عملی کند.

آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در مراسم رژه ۳۱ شهریور در بیرجند گفت: آنچه که نیرو‌های مسلح در دفاع مقدس رقم زدند با قلم و بیان و عدد قابل بیان نیست.

او با اشاره به حمایت همه جانبه کشور‌ها از عراق در جنگ تحمیلی افزود: سلاح و پول از کشور‌های مختلف برای جنگ علیه ایران تجمیع شد، اما بر خلاف تصور آن ها، نقشه هایشان عملیاتی نشد.

آیت الله عبادی اظهار کرد: دشمن به مانع اراده و ایمان نیرو‌های مردمی و نظامی جمهوری اسلامی ایران برخورد کرد و نتوانست برنامه‌های خود را پیاده سازی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه امام خمینی (ره) فرمودند دشمن سنگی انداخته است و ترسی ندارد و صدام سیلی خواهد خورد، بیان کرد: دشمن در جنگ ۸ ساله تحمیل شده بر ایران، روستا‌ها و شهر‌های ایران را بمباران کرد و پس از این مدت گفتند که شروع کننده جنگ صدام است و باید تنبیه شود.

برخورد دشمن در جنگ تحمیلی به مانع اراده و ایمان/ نصرت الهی، رمز پیروزی ایران است

او گفت: این فرصت چند ساله به صدام، برای اجرای نقشه‌های آن‌ها بود، اما موفق نشدند و امروز آثار شکست دشمن به صورت آشکار قابل رویت است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه به اذن خداوند متعال و به دست نیرو‌های مسلح جهان در پیچ تاریخی قرار دارد، عنوان کرد: ابتکار عمل هم اکنون به دست نیرو‌های مسلح ماست که تحت فرماندهی رهبری قرار دارند.

دفاع مقدس، زیبنده ترین نام برای شجاعت‌های رزمندگان 

قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز در این مراسم گفت: زمانی که در دنیا جنگی رخ می‌دهد، چهره خشنی دارد که تقدسی نیز در آن وجود ندارد.

او با اشاره به اینکه اگر کشور مورد تجاوز به دفاع رو آورد، کارش مقدس است، افزود: بنابراین نامی زیبنده‌تر از دفاع مقدس برای دفاع نیرو‌های ایرانی در جنگ تحمیلی وجود ندارد.


بیشتر بخوانید


قناعت با بیان اینکه دشمن ۳ هدف را دنبال می‌کرد، اظهار کرد: یکی از اهداف که در خصوص کشورگشایی است را تنها خود صدام دنبال می‌کرد تا بتواند استان‌هایی را از ایران بگیرد، اما به لطف خدا و تلاش نیرو‌های ایران اسلامی این هدف محقق نشد.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: دیگرهدف دشمن نابودی انقلاب اسلامی بود که معادلات قدرت را در دنیا تغییر داده بود و دشمن با ایده‌ها و افکار جدید انقلاب اسلامی و امام راحل که یکی از این ایده‌ها مردم سالاری دینی بود، مخالفت داشت و در صدد نابودی آن بود.

برخورد دشمن در جنگ تحمیلی به مانع اراده و ایمان/ نصرت الهی، رمز پیروزی ایران است

او تصریح کرد: دفاع مقدس دستاورد‌های فراوانی دارد که نصرت و امداد الهی رمز آن‌ها است و ایران را در این جنگ پیروز کرد.

قناعت با اشاره به داوطلب بودن نیرو‌های رزمنده در جنگ تحمیلی گفت: جوانان تا حد اعطای جان پیش می‌رفتند و نمی‌گذاشتند دشمن جلو بیاید.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه در عملیات‌های نظامی در دفاع مقدس کمترین تلفات و بالاترین سطح دستاورد و پیروزی مدنظر بوده است، عنوان کرد: انقلاب اسلامی در ابتدای جنگ تحمیلی نوپا بود و نیازمند کمک‌های مردمی بود.

او گفت: به همین منظور بسیج تشکیل شد و رشادت‌ها و شجاعت‌های فراوانی رقم خورد.

تصاویری را از این مراسم نظاره گر باشید.

برخورد دشمن در جنگ تحمیلی به مانع اراده و ایمان/ نصرت الهی، رمز پیروزی ایران استبرخورد دشمن در جنگ تحمیلی به مانع اراده و ایمان/ نصرت الهی، رمز پیروزی ایران استبرخورد دشمن در جنگ تحمیلی به مانع اراده و ایمان/ نصرت الهی، رمز پیروزی ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.