خراسان جنوبی استان معین سفرهای پایان شهریور

در تعطیلات پایانی صفر مقصد تعداد قابل توجهی از زائران به سمت مشهد است و خراسان جنوبی به عنوان استان معین دربرگیرنده پراکندگی سفرهای این ایام است.

شاهوردی مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی از آمادگی خراسان جنوبی برای استقبال از مسافران و گردشگران در سه پیک سفر پیش رو خبر داد.

او افزود: با سه پیک سفر تا اواسط مهر مواجه هستیم که تعطیلات پایان ماه صفر و تعطیلات نیمه نخست مهر را در بر می‌گیرد.

شاهوردی بیان کرد: جلسه ستاد سفر استان به منظور اتخاذ تمهیدات لازم برای روزهای آخر ماه صفر و شهادت امام رضا (ع) به منظور همکاری و پذیرایی از مسافران، زائرین و هماهنگی در صورت لزوم برای پشتیبانی از ستاد خدمات سفر استان خراسان رضوی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی خراسان جنوبی ادامه داد: برای مدیریت خروج زائران ستادهای اجرایی خدمات سفر استان‌ با اتخاذ تدابیر لازم ۷ موکب در روزهای پایان ماه صفر به منظور میزبانی پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر استان‌ با پایان ماه صفر به اتمام نخواهد رسید عنوان کرد: با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود بیشترین حجم خروج از استان خراسان رضوی روز جمعه باشد، به همین منظور در مسیر بازگشت فعالیت دستگاه‌ها و خدمات‌رسانی به زائران نیز تداوم خواهد داشت.

شاهوردی تصریح کرد: از دیرباز با نزدیک شدن به آغاز سال تحصیلی با پیک سفرهای تابستانی روبه‌رو بوده‌ایم و باید تمهیدات لازم در این زمینه اتخاذ شود.

برچسب ها: گردشگران ، ستاد سفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.