افزون بر سه هزار اثر به دبیرخانۀ نخستین جشنوارۀ ملی عکس ایران جوان ارسال شد

رییس نخستین جشنوارۀ ملی عکس ایران جوان گفت: با پایان مهلت ارسال آثار (۱۵ تیر)، سه هزار و چهار اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانۀ جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ارسال شد.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور گفت: جشنواره در ۲ بخش کلی حرفه‌ای و موبایلی برگزار می شود که در این رابطه ۲ هزار و ۲۵۱ اثر در بخش حرفه‌ای، ۷۲۳ اثر در بخش موبایلی و ۳۰ اثر در بخش عکس نوشت به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شد.

وی ضمن تقدیر از استقبال هنرمندان از جشنواره اظهار کرد: شب گذشته کار داوری آثار و انتخاب عکس‌های برتر توسط سه داور بین‌المللی جشنواره آغاز تا با انتخاب ۱۶ اثر برگزیده در آیین اختتامیه از آنها تقدیر شود.
ابراهیمی‌پور فرهنگ‌سازی در موضوع جمعیت را مسئله‌ مهم و ضرورت کنونی جامعه ایران عنوان و اظهار کرد: در این مسیر زبان تصویر یکی از ابزارهای کاربردی و موثر است بر این اساس با توجه به استقبال هنرمندان کشور و بنا به قول هایی که از مدیران وزارت متبوع /بهداشت/ گرفته ایم به احتمال زیاد دبیرخانۀ دایمی جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دایر خواهد شد.
رییس نخستین جشنوارۀ ملی عکس ایران جوان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیۀ جشنواره با حضور مسوولان کشوری و استانی روز شنبه ۲۴ تیرماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار و از آثار منتخب رونمایی و تقدیر خواهد شد.

ابراهیمی پور همچنین گفت: در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و بر اساس رسالت دانشگاه در مسیر اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت تصمیم به برگزاری جشنوارۀ ملی عکس با عنوان "ایران جوان" اتخاذ شد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه که به شهرهای مرکزی و جنوبی خراسان رضوی خدمات ارائه می دهد و مرکز این شهرستان در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.