انتخاب آثار برتر جشنواره ملی و بین المللی عکس

آثار برتر پنجمین دوره ملی و دومین دوره بین المللی جشنواره عکس با عنوان "شیراز امروز" انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ امید آقایی دبیر اجرایی جشنواره بین المللی عکس شیراز گفت: جشنواره ملی و بین المللی عکس شیراز امسال در سه بخش گردشگری و زیارت، عکاسی خیابانی و بخش ویژه با عنوان بافت تاریخی و فرهنگی شیراز برگزار شد و دبیرخانه این جشنواره چهار هزار و ۵۰۰ قطعه عکس از هنرمندان عکاس ملی و بین المللی دریافت کرد.

وی افزود: داوری این آثار از دهم تا چهاردهم تیرماه به طول انجامید و در نهایت با اعلام نظر داوران، ۳۶ عکس در بخش گردشگری و زیارت، ۲۷ عکس در بخش عکاسی خیابانی و سه مجموعه عکس در بخش ویژه بافت تاریخی فرهنگی شیراز برگزیده شد.

آقایی ادامه داد: این آثار توسط هفت داور که از استادان برجسته دانشگاه، پیشکسوتان حوزه هنر و عکاسی، عکاسان ممتاز کشور و فعالان برگزاری نمایشگاه‌های عکس در تراز ملی و بین المللی هستند، مورد بررسی و داوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ۱۴۰ عکاس بین المللی و ۵۰۳ عکاس ایرانی در این جشنواره شرکت کرده اند، گفت: از میان چهار هزار و ۵۰۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، افزون بر سه هزار اثر متعلق به هنرمندان داخلی است و ۵۵۹ اثر به عکاسان خارجی تعلق دارد.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره ملی و بین المللی عکس شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار