امدادرسانی ۷۴ نیروی امدادی هلال احمر در مناطق سیل زده خراسان رضوی

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۷۴ نیروی امدادگر و نجاتگر هلال احمر در پی فعال شدن سامانه بارشی و وقوع سیل و آبگرفتگی در برخی از مناطق استان مشغول امدادرسانی هستند.

محسن ذاکریان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: این تعداد نیروی امدادگر و نجاتگر در قالب ۱۷ تیم جهت خدمت رسانی به آسیب دیدگان سیل به مکان‌های مورد نظر اعزام شده و در حال انجام ماموریت هستند.

وی با اشاره به شعب درگیر در سیل اخیر بیان کرد: شعب فیروزه، نیشابور درگز، فریمان، مشهد، خواف و تربت جام دچار سیل و آبگرفتگی شدند که بیشتر مناطق درگیر در معابر شهری و روستایی گزارش شده اند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی افزود: نیرو‌های امدادی با ۱۷ دستگاه خودرو کمک دار، یک دستگاه خودرو آمبولانس و ۲۰ پمپ کف کش در حال خدمت رسانی هستند.

وی اظهار کرد: بر اساس آخرین وضعیت جوی اخذ شده از شعب استان و نیز مرکز مدیریت راه‌های خراسان رضوی، بارش شدید باران همراه با تگرگ در حوزه سرولایت، کلات، شاندیز طرقبه، باخرز، رشتخوار و همچنین مه گرفتگی در محور قوچان – درگز (تیوان) گزارش شده است که از مردم خواهشمندیم در منزل خود بمانند و در صورت وقوع سیل با شماره ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

برچسب ها: هلال احمر ، بحران سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.