آغاز فعالیت دبیرخانه استقبال از بهار ۱۴۰۳ در مشهد

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی فعال خواهد شد؛ در سال جدید تلاش می‌کنیم بتوانیم نیاز‌های هنری مبنی بر موقعیت‌های واقعی را شناسایی کنیم.

حسین باغگلی معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: در زمانی که جامعه به دلایل مختلفی شرایط مناسبی نداشت، با استفاده از ظرفیت‌های هنری شما هنرمندان توانستیم حال شهروندان و زائران را در بهار ١۴٠٢ خوب کنیم.

او با اشاره به اینکه بهار امسال با سال‌های گذشته متفاوت بود و این امر به دلیل خلاقیت هنرمندان رخ داد، افزود: بابت کوتاهی‌هایی که رخ می‌دهد و عدم درک صحیح از هنر و ارتباط با هنرمندان از همه شما هنرمندان عذرخواهی می‌کنم؛ یکی از چالش‌های جدی ما این است قواعد و قرارداد‌ها در حوزه هنری که با هنرمندان بسته می‌شود با قرارداد‌های پیمانکار‌های عمرانی تفاوت داشته باشد.

معاون شهردار و رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد ادامه داد: اگر بتوانیم تفکیک معنادار در مواجهه با قرارداد‌های حوزه هنری داشته باشیم بیشتر می‌توانیم با هنرمندان همکاری داشته باشیم؛ امیدوارم این موضوع با کمک اعضای شورا و بخش‌های برنامه ریزی و مالی حل شود.

باغگلی بیان کرد: دبیرخانه استقبال از بهار ١۴٠٣ به زودی فعال خواهد شد؛ در سال جدید تلاش می‌کنیم بتوانیم نیاز‌های هنری مبنی بر موقعیت‌های واقعی را شناسایی کنیم، زیرا پژوهش‌ها و بررسی‌ها نشان می‌دهد نگاه تجمیعی به کار‌های هنری در موقعیت‌ها و رویداد‌های چهارگانه و پهنه‌هایی همچون پهنه علم، کودک و نور و مانند آن‌ها مورد استقبال قرار گرفته است.

او تصریح کرد: این پهنه‌ها را در سال جدید توسعه می‌دهیم و همچنین تعداد المان‌های تعاملی افزایش پیدا می‌کند؛ امیدواریم با همت و خلاقیت هنرمندان بهار ١۴٠٣ را همانند سال‌های گذشته شکوهمند آغاز کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار