لزوم حمایت سرمایه گذاران از معتادان بهبود یافته

فرماندار زرند گفت: باید سرمایه گذاران از ظرفیت معتادان بهبود یافته، در حوزه صنعت و معدن استفاده کنند تا این افراد پس از ترک، دچار مشکلات مالی نشوند.

 شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر با حضور سیدرضا حسینی نژاد فرماندار، محمد ایزدی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار، برخی مسئولان ادارات، تعدادی از پزشکان مراکز ترک اعتیاد، نمایندگان روابط عمومی انجمن معتادان گمنام و دیگر اعضای این شورا، در محل سالن جلسات فرمانداری زرند برگزار شد.

 سید رضا حسینی نژاد فرماندار زرند ضمن تشکر از حضور پزشکان مراکز درمان ترک اعتیاد و همچنین نمایندگان روابط عمومی انجمن معتادان گمنام شهرستان در این جلسه، بیان داشت: آموزش و آگاه سازی جامعه از تبعات جسمی و روحی روانی مواد مخدر و همچنین تنویر افکار عمومی و ایجاد تنفر از مواد مخدر به واسطه آسیب‌هایی که در زندگی فردی و اجتماعی بدنبال دارد، از اهداف کارگروه مبارزه با مواد مخدر است و نظر به اینکه جامعه ما پرچمدار اصلی در مبارزه با مواد مخدر در سطح جهان می‌باشد، لذا می‌طلبد که ما هم به سهم خود در شهرستان وقت بگذاریم و با تمامی توان این موضوع را دنبال کنیم.

او افزود: سیاست گذاری‌ها باید به گونه‌ای باشد که افراد بیمارِ معتاد، بعد از ترک و سم زدایی در مراکز درمان یا کمپ‌ها و ... دیگر درگیر این بیماری نشوند و پاکی آن‌ها حفظ شود.

حسینی نژاد تصریح کرد: باید سرمایه گذاران از ظرفیت بیمارانی که ترک می کنند، در حوزه صنعت و معدن استفاده کنند تا این افراد در دوره‌ پس از ترک، دچار مشکلات مالی نشوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار