رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام مطرح کرد؛

دستگیری ۱۷ سوداگر مرگ در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در ایلام

سرهنگ متین فر گفت: در اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در شهر ایلام ۱۷ سوداگر مرگ دستگیر و بیش از ۴ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ عزت اله متین فر رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام  گفت: در راستای مطالبات به حق شهروندان طرح پاکسازی مناطق آلوده و مبارزه بی امان با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر ایلام با هماهنگی مقام قضائی اجرا شد.

او افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق به شناسائی محل فعالیت تعدادی از سوداگران مرگ در چند نقطه شهر ایلام شدند.

سرهنگ متین فر ادامه داد: در چند عملیات موفق پلیسی و با سرعت عمل بالا، ۱۷ سوداگر مرگ دستگیر و مقدار ۴ و ۶۵۴ گرم انواع مواد مخدر آماده توذیع و تعدادی آلات و ادوات مصرف از متهمان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان ایلام با بیان اینکه در طول اجرای این طرح تعداد ۳ دستگاه خودروی سواری و ۲ دستگاه موتورسیکلت توقیف شده، اضافه کرد: در این راستا پرونده قضائی برای متهمان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

سرهنگ متین فر با تأکید بر استمرار طرح‌های پاکسازی و تقدیر از همکاری شهروندان با پلیس اعلام کرد: مردم می‌توانند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارش به موارد مشکوک نقش موثری در مبارزه با فروشندگان مواد مخدر داشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.