موزه تاریخ طبیعی چهارمحال و بختیاری موزه برتر کشور در سال ۱۴۰۱ شد

مدیرکل حفاظت محیط‌زیست چهارمحال‌وبختیاری گفت: در همایش ملی روز جهانی تنوع‌زیستی و هفته موزه‌ها، موزه تاریخ طبیعی استان به عنوان موزه برتر سازمان اعلام شد.

سعید یوسف‌پور اظهار داشت: همزمان با روز جهانی تنوع‌زیستی و هفته موزه‌ها، همایشی به همین مناسبت در سالن همایش‌های سازمان حفاظت محیط زیست کشور برگزار شد و موزه تاریخ طبیعی استان چهارمحال‌وبختیاری به همراه موزه استان‌های گلستان، خراسان رضوی و لرستان جزو چهار موزه برتر تاریخ طبیعی کشور انتخاب شد.

وی افزود: در این همایش ملی از فهیمه اسلامی، مسئول موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی چهارمحال‌وبختیاری به پاس زحمات ایشان و همکاران پر تلاشش در راستای معرفی و غنی‌سازی موزه تاریخ طبیعی استان، تجلیل شد.


بیشتر بخوانید


یوسف‌پور در پایان با بیان اینکه بازدید از موزه تنوع زیستی چهارمحال و بختیاری می‌تواند در آشنایی هرچه بهتر و بیشتر مردم با حیات‌وحش و تنوع‌زیستی این استان بسیار مؤثر باشد، تصریح کرد: موزه تاریخ طبیعی استان چهارمحال‌وبختیاری، دارای گونه‌های با ارزش جانوری و گیاهی است که در سال ۱۳۸۸ در محل کیلومتر ۱۵ جاده شهرکرد- اصفهان، جنب پلیس راه شهرکرد- اصفهان و در منطقۀ حفاظت شده تنگ صیاد افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.