جوان قزوینی نشان طلای مسابقات ملی مهارت را کسب کرد

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: علی اسدی از قزوین در بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت موفق به کسب نشان خوشرنگ طلا شد.

حجت الاسلام سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: علی اسدی از قزوین در رشته کاشی کاری کف و دیوار بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت صاحب عنوان نخست شد و نشان خوشرنگ طلا را به خود اختصاص داد.

وی یادآور شد: بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت با حضور ۱۵۰ نخبه مهارتی زیر ۲۱ سال از استان‌های کشور در ۶ رشته به میزبانی مرکز آموزش فنی حرفه‌ای شماره سه تبریز برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: اسدی با کسب این عنوان شانس حضور در تیم ملی مهارت کشورمان برای حضور در المپیاد جهانی مهارت که قرار است به میزبانی لیون فرانسه برگزار شود را پیدا کرد.

این مسوول یادآور شد: مسابقات مهارتی کشور همه ساله با حضور جوانان زیر ۲۱ سال دارای مهارت در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری انجام می‌شود و مدال آوران کشوری به رقابت‌های جهانی راه می‌یابند.

عرب اظهار کرد: تلاش داریم تا با آموزش رشته‌های مختلف مهارتی به نوجوانان و جوانان ضمن کمک به حضور آن‌ها در بازار کار و تامین نیاز واحد‌های تولیدی و خدماتی به نیروی کار مهار، نخبگان مهارتی را نیز شناسایی کنیم چرا که این افراد با فعالیت‌ها و موفقیت‌های خود به ترویج فرهنگ مهارت آموزی در جامعه کمک می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار