ارائه ۵۱ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی به زنان سرپرست خانوار در قزوین

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: ۵۱ هزار نفر ساعت آموزش مهارتی امسال با هدف توانمندسازی زنان سرپرست خانوار در قزوین برای این قشر برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمود عرب مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان گفت: آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مختلف مورد تقاضا در بازار کار از سوی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین سال جاری به ۳۳۲ زن سرپرست خانوار ارایه شد.

این مسوول در ادامه به برگزاری آموزش‌های مهارتی برای آسیب دیدگان اجتماعی در استان قزوین اشاره کرد و گفت: در این حوزه ۱۰۷ نفر زن و ۲۹ نفر مرد طی سال جاری از سوی این اداره کل آموزش‌های مهارتی دریافت کردند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین ادامه داد: در این حوزه در مجموع ۳۴ هزار و ۵۳ نفر ساعت آموزش به متقاضیان ارایه شد.

وی با بیان اینکه آموزش‌های مهارتی به افراد آسیب دیده اجتماعی آنان به آنان برای یافتن فرصت شغلی و بازگشت به شرایط عادی زندگی کمک می‌کند، افزود: در این حوزه از همه ظرفیت‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استفاده می‌کنیم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین یادآور شد: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی طی سال جاری اقدام به برگزاری دوره‌های مهارتی برای کودکان کار و خیابان کردیم و در این رابطه سه هزار و ۲۶۴ نفر ساعت آموزش برگزار شد.

عرب در ادامه از ارایه ۷۲ هزار و ۵۵ نفر ساعت آموزش مهارتی به زنان خانه دار استان قزوین در سال جاری خبر داد و گفت: این آموزش‌ها به ۳۴۱ زن خانه دار ارایه شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار