در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)

۱۷ زندانی به آغوش خانواده بازگشتند

۱۷ زندانی جرایم غیرعمد زندان‌های خراسان جنوبی به همت خیرین و انجمن حمایت زندانیان بیرجند، همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) آزاد شدند و به آغوش خانواده برگشتند.

 همزمان با شب شهادت دخت نبی اکرم (ص)، میز خدمت فاطمی در محل انجمن حمایت زندانیان بیرجند با حضور دادستان مرکز استان، مدیرکل زندان‌ها، رئیس اداره قضایی و رئیس مرکز مراقبت بعد از خروج زندان‌های خراسان جنوبی برگزار شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان جنوبی در این مراسم گفت: در این میز خدمت، ۲۰ درخواست در قالب‌های آزادی زندانیان، رفع توقیف خودروی مصادره‌ای، استفاده از پابند الکترونیکی و استفاده از بند باز کارگری مورد رسیدگی قرار گرفت.

حجت الاسلام نسائی زهان افزود: در این میز خدمت، با درخواست ۱۱ زندانی جرائم غیرعمد موافقت شد که با همت خیرین و پیگیری مدکاران زندان و انجمن حمایت زندانیان، این افراد با اختصاص یک میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال آزاد شدند.

وی با بیان اینکه زمینه آزادی ۶ زندانی دیگر نیز با ارائه ارفاقات قانونی فراهم شد اظهار داشت: همچنین به مناسبت ایام فاطمیه، ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان نیز در بین خانواده‌های زندانی نیازمند توزیع شده است.

برچسب ها: زندان ، زندانی ، دادستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.