اجرای عملیات زنده گیری سگ‌های بلاصاحب در شهرکرد

عملیات زنده گیری سگ‌های بلاصاحب و ولگرد در شهرکرد و انتقال آنان به کمپ در حال اجرا است.

به نقل از دفتر مدیریت ارتباطات شهرداری شهرکرد؛ در پی انعکاس مطالبات مردمی و تصاویر و ویدئو‌های منتشر شده در خصوص وجود سگ‌های ولگرد و همچنین مشاهده این حیوانات در سطح شهر، بنابر اعلام حوزه خدمات شهری شهرداری به اطلاع می‌رساند، تا کنون چندین نوبت زنده گیری و انتقال به کمپ نگهداری سگ‌های ولگرد جهت به کارگیری پیمانکار انجام شده، ولی با مشخص شدن پیمانکار، فرد برنده از ادامه کار انصراف زده و همین امر موجب بروز مشکلاتی گردیده است.

در حال حاضر مجدد پیمانکاری انتخاب و قراداد با ایشان منعقد شده است و در حال اجرای عملیات زنده گیری سگ‌های بلاصاحب و ولگرد و انتقال به کمپ می‌باشد.


بیشتر بخوانید


همانطور که در گزارشات قبلی نیز اعلام گردید، اخبار واصله تایید نشده حاکی از آنست که سگ‌های بلاصاحب را از دیگر شهر‌ها به مرکز استان منتقل می‌کنند؛ لذا از شهروندان گرامی تقاضا داریم در صورت مشاهده و یا داشتن اطلاعاتی در این خصوص حتما با سامانه ۱۳۷ تماس حاصل نموده و مراتب را به شهرداری شهرکرد اطلاع دهند.

ضمن عذرخواهی از شهروندان عزیز بابت وجود چنین معضلاتی در شهر و همچنین تشکر از همراهی با مجموعه مدیریت شهری، شهرداری شهرکرد و سازمان‌های زیر مجموعه تمام توان و تلاش خود را به کار می‌برند تا محیطی سالم و ایمن و به دور از هر گونه نا امنی برای شهروندان مهیا گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار