شرکت ۲۹۰ نفر در کلاس های تابستانه حاجی آباد

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاجی آ‌بادی بیرجند از شرکت ۲۹۰ نفر در کلاس های اوقات فراغت این کانون خبر داد.

 مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی  از روند برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت دو کانون فرهنگی هنری «شهید مرتضی حاجی‌آبادی» و «شهید مرتضی حججی» در حاجی آباد بیرجند بازدید کرد.

حجت‌الاسلام سبزه کار در این بازدید‌ها ضمن تبریک رو مباهله، بر استفاده هرچه دقیق‌تر از ثانیه ثانیه عمر و اوقات بیکاری تاکید کرد و افزود: این مهم در قرآن در سوره «شرح» در آیات مبارکه «فَإِذا فَرَغْتَ فَانْصَبْ* وَ إِلى رَبِّکَ فَارْغَبْ» مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاجی‌آبادی مسجد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علی‌ها روستای حاجی آباد هم از شرکت ۱۹۰ نفر دختر و ۱۰۰ نفر پسر در کلاس‌های اوقات فراغت خبر داد و گفت: این کلاس‌ها در رشته‌های «احکام، اخلاق، اعتقادات، تفسیر قرآن» روز‌های زوج ویژه دختران و روز‌های فرد ویژه پسران برگزار می‌شود.

او با تاکید بر اینکه در سال گذشته و در ایام شیوع کرونا نیز این کلاس‌ها با شرکت خوب دانش آموزان برگزار می‌شد، اظهار کرد: برنامه‌های جانبی از جمله اردو در صورت تامین اعتبار ویژه شرکت کنندگان در کلاس‌های اوقات فراغت برگزار خواهد شد.

نذری مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حججی مسجد امام حسن مجتبی علیه السلام حاجی آباد هم از برگزاری کلاس‌های آموزشی «ریاضی» در پایه‌های اول، دوم، سوم و چهارم خبر داد و گفت: همچنین کلاس‌های قرآن به صورت شعر، حفظ سوره‌های کوچک و توبافی در این کانون در حال برگزاری است.

او افزود: حدود ۳۰ نفر در کلاس‌های اوقات فراغت امسال شرکت کرده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.