در سایه همت و تلاش مضاعف

مهدی مالک قله‌های موفقیت را فتح می‌کند

مهدی مالک یکی از کاشی کاران، هنرمندان و ورزشکاران شهرستان طبس است که توانسته با همت و اراده، به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند.

هر جا اراده و تلاش چاشنی کار‌ها شوند، موفقیت‌های بزرگی به دست می‌آید.

مهدی مالک یکی از جوانان با اراده و پرتلاش شهرستان طبس است که در کار، هنر و ورزش انگیزه دارد و پله‌های موفقیت را طی می‌کند.

این جوان طبسی کاشی کار است و بسیاری از کاشی کاری‌های مذهبی طبس را انجام می‌دهد؛ همچنین در زمینه هنر‌های رزمی نیز فعال است و گروه سرود عاشقان ولایت را نیز هدایت می‌کند.

از کاشی کاری تا هنرهای رزمی

یکی از شهروندان شهرستان طبس گفت: مالک پارسال و در مدت ۳ ماه کاشی کاری گلدسته‌های هیئت امام حسن مجتبی (ع) طبس را انجام داد و گروه سرود او نیز مورد استقبال مردم قرار گرفته است.

یکی از شاگردان مهدی مالک در عرصه هنر‌های رزمی نیز گفت: رشته‌های مختلف رزمی از جمله دفاع شخصی، کیک بوکس و کونگ فو را آموزش می‌بینیم.


بیشتر بخوانید


مهدی مالک جوان خوش ذوق و فعال طبس گفت: سعی می‌کنم در کاشی کاری‌هایی که انجام می‌دهم بیشتر به نما‌ها و معماری اسلامی توجه کنم.

او گفت: از اوایل دوره جوانی و از سن ۲۰ سالگی به ورزش‌های رزمی روی آوردم و اوقات فراغتم را با این ورزش‌ها پر کردم و اکنون این ورزش‌ها را آموزش می‌دهم.

انجام کاشی کاری های آستان حسین بن موسی الکاظم (ع) به دست مالک

قاسم زاده مدیر آستان مبارک حسین بن موسی الکاظم (ع) طبس گفت: کاشی کاری‌های قسمت‌های مختلف این آستان مبارک به دست مهدی مالک انجام می‌شود.

او افزود: در یکی از این موارد، کاشی کاری فرهنگسرای آستان و کتیبه ورودی این مجموعه به وسیله این هنرمند خلاق و پرتلاش انجام شده است.

حجت الاسلام محمدی امام جمعه طبس نیز گفت: این انسان بانشاط و پرتلاش کسی است که با تلاش خود به موفقیت رسیده و بدون آن که در کلاسی شرکت کند و یا تجربه خاصی داشته باشد موفق شده است.

گروه سرود عاشقان ولایت که به سرپرستی مهدی مالک در حال فعالیت است، سرود‌های حماسی و انقلابی ارائه می‌کند و هم اکنون یک سرود از آن‌ها در مرحله تهیه و تدوین است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۰ ۱۷ تير ۱۴۰۲
بابا ایول همه فن حریفه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۱۱ تير ۱۴۰۲
احسنت به این جوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
ماشاءالله و احسنت به این اراده و پشتکار