بازدید ۶۷۰ هزار و ۳۹۷ گردشگر نوروزی از جاذبه‌های لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت:۶۷۰ هزار و ۳۹۷ نفر از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی این استان را بازدید کردند.

سید امین قاسمی گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون گردشگران نوروزی از ۶ جاذبه تاریخی طبیعی آبشار بیشه، مجموعه تاریخی فلک الافلاک، آبشار نوژیان، آبشار گریت، موزه زبان و فرهنگ لرستان بیشترین بازدید را داشتند.

وی با بیان اینکه در هفتمین روز از فروردین ماه ۱۹۰ هزار و ۵۵۵ نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کردند اظهار داشت: ۶۱ هزار و ۶۸۲ نفر از جاذبه‌های تاریخی، ۱۰۳ نفر از جاذبه‌های تفریحی، ۹۳ هزار و ۵۶۲ نفر از جاذبه‌های طبیعی و ۹ هزار و ۸۸۷ نفر از جاذبه‌های مذهبی، ۲۵ هزار و ۳۰۲ نفر از جاذبه‌های دست ساز و ۱۹ نفر از موزه‌های استان بازدید داشته اند.

وی عنوان کرد: به منظور ارائه خدمات هر چه بهتر به گردشگران، از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۵۲۸ مورد و روز گذشته ۳۱ مورد بازدید نظارتی از اماکن تفریحی و اقامتی لرستان انجام شده است.

پنج هزار اثر تاریخی و ۸۰ جاذبه طبیعی گردشگری در این استان وجود دارد که تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ اثر در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار