فرهنگ نوآوری و فناوری راه گذر از اقتصاد نفتی و سنتی

رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: راه گذر از اقتصاد نفتی و سنتی و شکوفایی اقتصادی کشور ایجاد فرهنگ نوآوری و فناوری در جامعه است.

 امین طاهری در اولین نشست هم اندیشی دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه لرستان با پارک علم و فناوری لرستان که در محل سالن جلسات شهید میربهرستی دانشگاه برگزار شد، به اهمیت جایگاه فناوری و نوآوری در ثروت سازی در جوامع اشاره کرد و افزود: راه گذر از اقتصاد نفتی و سنتی و شکوفایی اقتصادی کشور ایجاد فرهنگ نوآوری و فناوری در جامعه است و بکارگیری ظرفیت انجمن‌های علمی در این راستا بسیار اثربخش خواهد بود.
وی اعضای انجمن‌های علمی را سفیران فناوری و نوآوری در دانشگاه‌ها عنوان کرد و گفت: همکاری انجمن‌های علمی، پارک علم و فناوری استان و همچنین مرکز رشد و نوآوری دانشگاه می‌تواند نقش بسزایی در هدایت دانشجویان به سمت ایده پردازی و راه‌اندازی کسب و کار داشته باشد.
رئیس پارک علم و فناوری لرستان برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک بین پارک و دانشگاه، برگزاری تور‌های راهیان پیشرفت، تشکیل کارگروه انجمن‌های علمی در پارک با هدف مشارکت دانشجویان در تحقق شعار سال، بکارگیری دانشجویان در واحد‌های فناور در قالب کارورزی و طرح دستیار فناور را از برنامه‌های مورد نظر جهت تقویت انجمن‌های علمی دانشگاه مطرح کرد.
طاهری گراوند با اشاره به افزایش تعامل بین انجمن‌های علمی دانشگاه لرستان و پارک علم و فناوری باهدف تقویت زیست‌بوم فناوری در لرستان، گفت: با بکارگیری ظرفیت انجمن‌های علمی دانشگاه لرستان می‌توان در جهت ارتقاء زیست‌بوم فناوری در استان گام برداشت.

برچسب ها: نوآوری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار