معاون استانداری لرستان خبر داد؛

اسکان بیش از یک هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ مسافر نوروزی در اولین روز از فروردین ماه در لرستان اسکان یافتند.

احمدرضا دالوند  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان ضمن بازدید از مجموعه تاریخی و فرهنگی فلک الافلاک و افتتاح نوروزگاه این مجموعه با تبریک سال نو و اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری مبنی بر تولید دانش بنیان و اشتغالزایی گفت: تولید و اشتغال از مهمترین مشکلات و موضوعاتی است که در دستور کار استاندار محترم قرار دارد.
او گفت: لرستان ظرفیت اسکان ۲۰ هزار مسافر نوروزی را دارد، مهمان‌پذیرها و هتل‌ها حدود سه هزار نفر ظرفیت دارند، همچنین اسکان آموزش و پرورش هماهنگ شده و با آمادگی لازم در حال استقبال از مهمانان هستند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: خوابگاه‌های دانشجویی نیز در صورت پر شدن ظرفیت اسکان‌های ذکر شده آمادگی لازم جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند.
دالوند مجموعه تاریخی و فرهنگی فلک الافلاک را در سطح کشور منحصر به فرد اعلام کرد و گفت: با همت اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری، این مجموعه ساماندهی و بهسازی شده و با توجه به برنامه‌های تفریحی و اقداماتی که انجام گرفته برای گردشگران جذابیت خاصی را ایجاد کرده است.

برچسب ها: گردشگری ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.