اقامت بیش از ۱۳۴ هزار مسافر نوروزی در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۱۳۴ هزار و ۷۵۹ مسافر نوروزی در این استان اقامت کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون ۶ هزار و ۲۷۷ نفر در هتل‌های استان، ۷۹۸ نفر در مجتمع‌های گرشگری، یک هزار و ۸۱۶نفر در مهمانپذیر، ۳۹۴ نفر در هتل آپارتمان، ۲ هزار و ۲۸۳نفر اقامت گاه بوم گردی،۲۶ هزار و ۷۲۲نفر در خانه مسافر، ۳۵ هزار و ۳۶ نفر در اقامتگاه‌های موقت، ۳۵هزار و ۸۰۰ نفر در تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش، ۲۵هزار و ۵۸۱ نفر در سایر مراکز اقامتی ادارات و مهمان سرا‌های استان اقامت داشته اند.

او گفت: تاکنون بیشترین میزان اقامت در استان یعنی ۲۶.۵۷درصد مسافران نوروزی در تاسیسات اقامتی آموزش و پرورش پذیرش شده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان افزود: ۲۸ هتل و هتل آپارتمان، هشت اقامتگاه بوم گردی فعال با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تخت خواب و ۵۰۰ کف خواب در استان وجود دارد.

بیش از پنج هزار اثر تاریخی در لرستان وجود دارد که تاکنون از این مجموع حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مورد در فهرست آثارملی به ثبت رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار