مدیرکل میراث فرهنگی لرستان:

۲۰۶ هزار و ۵۴۵ نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان دیدن کردند

مدیرکل میراث فرهنگی لرستان گفت: ۲۰۶ هزار و ۵۴۵ نفر از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تاکنون از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی این استان دیدن کرده اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: ۲۰۶ هزار و ۵۴۵ نفر از ۲۷ اسفندماه سال گذشته تاکنون از جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و طبیعی این استان دیدن کردند.

سید امین قاسمی گفت: از ۲۷ اسفند ماه سال گذشته تاکنون حضور گردشگران نوروزی در این استان گزارش و به ثبت رسیده است که ۶ جاذبه تاریخی طبیعی استان بیشترین بازدید را داشته اند.

او گفت: در این راستا آبشار بیشه، مجموعه تاریخی فلک الافلاک، آبشار نوژیان، آبشار گریت، موزه زبان و فرهنگ لرستان بیشترین آمار بازدید کننده را داشتند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: در این مدت ۷۵ هزار و ۶۸ نفر از آثار تاریخی، ۲۵ هزار و ۳۲۶ نفر از آثار دست ساز، ۱۴ هزار و ۹۴۳ نفر از مکان‌های مذهبی و ۹۱ هزار و ۲۰۸ نفر از آثار طبیعی لرستان بازدید کردند.

قاسمی گفت: از ۲۷ اسفند پارسال تا روز گذشته ۷۹ هزار و ۴۲۲ نفر نیز در پایگاه‌های اسکان آموزش و پرورش، هتل ها، مجتمع‌های گردشگری و مهمانپذیر‌های استان اقامت داشتند.

او گفت: ۲۸ هتل و هتل آپارتمان، هشت اقامتگاه بوم گردی فعال با ظرفیت ۲ هزار و ۵۰۰ تخت خواب و ۵۰۰ کف خواب در استان وجود دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار