سرپرست فرمانداری پلدختر:

۱۱ واحدآموزشی در پلدختر برای اسکان مسافران نوروزی تجهیز شد

سرپرست فرمانداری پلدختر گفت: ۱۱ واحد آموزشی در قالب ۸۰ کلاس درس برای اسکان مسافران و گردشگران نوروزی در این شهرستان تجهیز شده است.

 حمید خادم سرپرست فرمانداری پلدختر در حاشیه بازدید از پایگاه اسکان مسافران نوروزی در شهر پلدختر گفت: شهرستان پلدختر با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه در مسیر ارتباطی شمال به جنوب و غرب به مرکز کشور قرار گرفته است و بسیاری از مسافران نوروزی از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی این شهرستان بازدید می‌کنند.
او گفت: شهرستان پلدختر با توجه به دارا بودن ۲۲۰ اثر تاریخی، طبیعی و گردشگری ثبت شده و ۱۳۰ اثر در حال بررسی ظرفیت بسیاری برای پذیرانی و میزبانی از مهمانان نوروزی دارد.
سرپرست فرمانداری پلدختر با بیان اینکه در روستای قلعه نصیر در مسیر آزاد راه خرم زال اقامتگاه بوم گردی آمادگی میزبانی از گردشگران را دارد، بیان کرد: در سطح شهر پلدختر جهت راهنمایی مسافران نوروزی با همکاری اداره میراث فرهنگی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و شهرداری پلدختر نمایشگاه معرفی فرهنگ، صنایع دستی و جاذبه‌های شهرستان برپا شده است.
خادم گفت: اورژانس پلدختر با ۱۲ پایگاه جاده‌ای و شهری و یک پایگاه سلامت مستقر در عوارضی پل زال و هلال احمر شهرستان با اجرای طرح نوروزی در ۲ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شهید سگوند تنگ فنی و پایگاه خرم زال جهت حفظ سلامت مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.
او گفت: نیروی انتظامی، پلیس راهور، مراکز بهداشتی و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان پلدختر هماهنگی و آمادگی کامل جهت پذیرایی از مهمانان نوروزی را دارند و امیدواریم رانندگان و مسافران نوروزی نیز احتیاط لازم را داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار